Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Vasilaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 6 of 6
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη κώδικα σε γλώσσα C# για προσομοίωση πρωτοκόλλων επιπέδου ζεύξης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε., 2012-07-16T12:13:32Z) Βασιλάκη, Μαρία; Vasilaki, MariaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί μια προσομοίωση πρωτοκόλλων στο 2ο επίπεδο της αρχιτεκτονικής O.S.I. Συγκεκριμένα προσομοιώνονται τα πρωτόκολλα ABP, GBN, SRP. Ο κώδικας έχει αναπτυχθεί σε γλώσσα C# NET.Τεκμήριο Αξιολόγηση της ποιότητας ιστοσελίδων που περιέχουν διατροφική πληροφορία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας, 2010-10-22T12:35:23Z) Βασιλάκη, Μαρία; Ροϊδης, Αναστάσιος; Vasilaki, Maria; Roidis, AnastasiosΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αξιολόγηση ιστοσελίδων που αφορούν συγκεκριμένα θέματα διατροφής (κλινική διατροφή, μεσογειακή διατροφή, αθλητική διατροφή) με τη χρησιμοποίηση κατάλληλα σταθμισμένων ερωτηματολογίων.Τεκμήριο Εισαγωγή στο χώρο των ξενοδοχειακών μονάδων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2015-06-30T11:45:46Z) Αντώνης, Στυλιανός; Μπαντουβά, Θέκλα-Αρετή; Βασιλάκη, Μαρία; Antonis, Stylianos; Bantouva, Thekla-Areti; Vasilaki, MariaΟ τουρισμός και κατά επέκταση ο κλάδος της φιλοξενίας για την Ελλάδα είναι η μεγάλη ευκαιρία, η μεγάλη πρόκληση για το μέλλον της οικονομίας της χώρας μας και για την αναβάθμιση της ζωής των πολιτών. Γι αυτό και κατέχει κεντρική θέση στο σύγχρονο αναπτυξιακό σχέδιο της Ελλάδας. Πρέπει να λάβουμε υπ’ όψη μας τρία δεδομένα σε ότι αφορά τον κλάδο: Πρώτον, ο τουρισμός είναι ένα από τα ισχυρότερα και ταχύτερα αναπτυσσόμενα πεδία της διεθνούς οικονομίας. Οι μετακινήσεις και τα ταξίδια σε διεθνές επίπεδο έχουν αυξηθεί περισσότερο από 11 φορές τα τελευταία 50 χρόνια. Το σημαντικότερο είναι ότι πρόκειται να διπλασιαστούν μέχρι το 2020 φτάνοντας στο 1,5 δισεκατομμύριο αφίξεις. Δεύτερον, ο κλάδος της φιλοξενίας είναι ο μοναδικός ταχύτατα αναπτυσσόμενος τομέας της διεθνούς οικονομίας στον οποίο η Ελλάδα έχει πρωταγωνιστική παρουσία. Η δεσπόζουσα παρουσία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην παγκόσμια τουριστική αγορά αποτελεί από μόνη της συγκριτικό πλεονέκτημα, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί ακόμα περισσότερο και προσθέτει κάθε χρόνο τουλάχιστον 20 με 25 μονάδες στο ΑΕΠ της χώρας. Τρίτον, όπως σε κάθε τουριστική χώρα, έτσι και στην Ελλάδα ο τουρισμός δίνει πνοή και δυναμική σχεδόν σε όλα τα πεδία της οικονομικής δραστηριότητας. Στην Ελλάδα, σχεδόν 800.000 εργαζόμενοι και υπάλληλοι -δηλαδή 1 στους 5 - εργάζονται σε τομείς που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τον τουρισμό. Πρέπει να καταλάβουμε ότι η τουριστική φιλοξενία στην Ελλάδα δεν είναι ένας κλάδος που μπορεί εύκολα να διαχωριστεί από την υπόλοιπη οικονομία. Αντιθέτως ο τουρισμός είναι η ενέργεια που κινητοποιεί μια σειρά από άλλους κλάδους. Έγκυρες διεθνείς μελέτες έχουν αποδείξει ότι για κάθε ένα ευρώ που πληρώνει ένας τουρίστας σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, η οικονομία κερδίζει σχεδόν άλλα δύο ευρώ. Η καρδιά της Ελλάδας χτυπά στον τουρισμό γιατί ο τουρισμός βρίσκεται στην καρδιά της οικονομικής δραστηριότητας. Η ισχυρή ελληνική τουριστική βιομηχανία ενισχύει πολλούς άλλους κλάδους, όπως είναι το εμπόριο, η μεταποίηση και οι κατασκευές. Δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης, μεγαλύτερα εισοδήματα και διεύρυνση των δυνατοτήτων της δημοσιονομικής μας πολιτικής. Οικονομική ανάπτυξη, σημαίνει ότι προσανατολίζουμε την πολιτική μας στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και αποβλέπουμε στη μεγιστοποίηση της ευημερίας της ελληνικής κοινωνίας. Από τη στιγμή που ο τουρισμός αποτελεί την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οργάνωση και τη διοίκηση του κλάδου της φιλοξενίας.Τεκμήριο Οι ομάδες πρωτοβουλίας στήριξης προσφύγων και μεταναστών και ο ρόλος τους στην ενδυνάμωση τους: το παράδειγμα της Κρήτης και της Αθήνας.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2021-07-22) Αλιφιέρη, Ιφιγένεια; Βασιλάκη, Μαρία; Ταχιάτη, Αλεξάνδρα; Alifieri, Ifigeneia; Vasilaki, Maria; Tachiati, AlexandraΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη και η διερεύνηση της φιλοσοφίας, των τρόπων δράσης και του ρόλου των πρωτοβουλιακών/αυτο-οργανωμένων ομάδων, στην υποστήριξη προσφύγων και μεταναστών. Επίσης, στόχος της ήταν η διερεύνηση τυχόν κοινών σημείων μεταξύ της φιλοσοφίας δράσης τους και της Ριζοσπαστικής Κοινωνικής Εργασίας. Τέλος, επιχειρήθηκε να γίνει μία σύγκριση μεταξύ των ομάδων της Αθήνας και της Κρήτης ως προς τη φιλοσοφία και τη δράση τους για τους πρόσφυγες. Η ερευνητική μελέτη βασίστηκε σε ποιοτική μεθοδολογία έρευνας και χρησιμοποίησε την ημι-δομημένη συνέντευξη ως μέθοδο συλλογής και παραγωγής δεδομένων. Το χρονικό διάστημα από τον Ιούνιο 2020 έως τον Οκτώβριο 2020 πραγματοποιήθηκαν πέντε συνεντεύξεις σε τρεις ομάδες από την Αθήνα και δύο ομάδες από την Κρήτη. Η ανάλυση των ευρημάτων της έρευνας πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου. Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής: • Οι πρωτοβουλιακές ομάδες στηρίζουν με κάθε τρόπο την κοινωνική ένταξη των μεταναστών και των προσφύγων στον ελλαδικό χώρο και διεκδικούν με κάθε μέσο μία καλύτερη διαβίωση για αυτούς στην Ελλάδα. • Η Ριζοσπαστική Κοινωνική Εργασία μοιράζεται κοινές ιδέες, πρακτικές και δράσεις με τις πρωτοβουλιακές ομάδες. • Δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές μεταξύ των ομάδων της Κρήτης και της Αθήνας.Τεκμήριο Οικογενειακά δίκτυα και υποκειμενική αντίληψη της υγείας των ηλικιωμένων.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2022-05-12) Βασιλάκη, Μαρία; Vasilaki, MariaΕισαγωγή: Η δημιουργία και η διατήρηση ισχυρών και πολυάριθμων οικογενειακών δικτύων με υψηλή συχνότητα οικογενειακών επαφών συντελεί στη μείωση της λειτουργικής ανικανότητας του ηλικιωμένου και στην αύξηση της πιθανότητας ανάρρωσης. Αντίθετα οι ηλικιωμένοι που προέρχονται από μικρά σε μέγεθος οικογενειακά δίκτυα, διατηρούν περιορισμένες επαφές ή αλληλεπιδρούν λιγότερο μεταξύ τους είναι περισσότερο δεκτικοί σε καταθλιπτικά συμπτώματα και στη λειτουργική ανικανότητα. Σκοπός μελέτης: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αντικειμενική αναζήτηση και διερεύνηση των οικογενειακών σχέσεων και των συνεπειών τους στην υποκειμενική αντίληψη της υγείας των ηλικιωμένων. Υλικά και Μέθοδοι: Η βιβλιογραφική ανασκόπηση, και συστηματική ανάλυση, η οποία οδηγεί στον εντοπισμό και την αναλυτική επεξεργασία 12 αγγλικών άρθρων σχετικών με το θέμα της έρευνας. Η αναζήτηση των άρθρων πραγματοποιείται σε 2 παγκόσμιες ακαδημαϊκές online βάσεις δεδομένων, την Pub Med και την Google Scholar, σύμφωνά με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Αποτελέσματα: Η ύπαρξη παιδιών, η υψηλή χωρική εγγύτητα, η υψηλή συχνότητα οικογενειακών επαφών, η οικογενειακή οικειότητα και οι ποιοτικές οικογενειακές σχέσεις προσδίδουν ικανοποίηση στον ηλικιωμένο, ενώ ταυτόχρονα ισχυροποιούν τους οικογενειακούς δεσμούς. Επίσης οι θετικές οικογενειακές σχέσεις οδηγούν σε μεγαλύτερα οικογενειακά δίκτυα και στην αποδοχή περισσότερης οικογενειακής υποστήριξης, η οποία συμβάλλει στην ευεξία του ηλικιωμένου. Συμπεράσματα: Οι οικογενειακοί δεσμοί είναι θετικό να αναδεικνύονται, να ενδυναμώνονται, να χαρακτηρίζονται ως ποιοτικοί, να έχουν διάρκεια και γενικά να επηρεάζουν θετικά την καθημερινότητα των ηλικιωμένων. Οι οικογενειακές σχέσεις πρέπει να είναι θετικές, να πολλαπλασιάζονται με την πάροδο του χρόνου, να στοχεύουν στην φροντίδα του ηλικιωμένου, στην υποστήριξή του και στην άντληση ικανοποίησης.Τεκμήριο Στρατηγικό σχέδιο «πράσινης» επιχειρηματικής δραστηριότητας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής, 2010-11-10T11:27:21Z) Βασιλάκη, Καλλιόπη; Βασιλάκη, Μαρία; Vasilaki, Kalliopi; Vasilaki, MariaΗ επιχειρηματική δραστηριότητα είναι μια έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικονομία και τα μεγέθη που την διαμορφώνουν. Καθώς το οικονομικό περιβάλλον στις μέρες μας αλλάζει σχεδόν σε καθημερινή βάση, η επιβίωση των οικονομικών μονάδων που συμμετέχουν σε αυτό, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Πέραν των κλασσικών, όπως το μάρκετινγκ, οι οικονομίες κλίμακας, οι συμμαχίες, οι στρατηγικές κλπ. έχουν κινήσει το ενδιαφέρον και οι παράμετροι εκείνοι που σχετίζονται με το περιβάλλον, οι οποίοι έχουν πλέον τη δική τους βαρύτητα. Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με τον σχεδιασμό μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας με βασικό γνώμονα το περιβάλλον, κάτι που στις μέρες μας υιοθετείται από όλο και περισσότερες επιχειρήσεις, τη γνωστή σε όλους «πράσινη επιχειρηματικότητα». Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην έννοια της στρατηγικής, τους παράγοντες που την προσδιορίζουν και τις εννοιολογικές της διαστάσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για το στρατηγικό Management, την εξέλιξη του στο πέρασμα των χρόνων, τις σχολές προσέγγισης και τέλος στα ερεθίσματα που οδηγούν στην δημιουργία, αλλά και την διαμόρφωση του. Στην συνέχεια, εμβαθύνουμε περισσότερο και αναφερόμαστε στο μοντέλο του στρατηγικού Management, την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο βασίζεται ο σχεδιασμός του, τη διαμόρφωση της στρατηγικής, την υλοποίηση της και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο. Όλα αυτά τα οποία θα αναλύσουμε στα κεφάλαια που προαναφέρθηκαν, παρουσιάζονται με το πιο χαρακτηριστικό τρόπο στην μελέτη περίπτωσης μιας στρατηγικής «πράσινης» επιχειρηματικής δραστηριότητας, την οποία και αξιολογούμε, παραθέτοντας τις δικές μας επισημάνσεις. Στην τελευταία ενότητα της προσέγγισης μας, παραθέτουμε τα συμπεράσματα μας για το θέμα της στρατηγικής ενός «πράσινου» επιχειρείν. Εκφράζουμε την γνώμη μας για την βιωσιμότητα του, οικονομική και κοινωνική, διότι δεν αρκεί μόνο να ακολουθούμε τις επιταγές των καιρών, αλλά θα πρέπει και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε να έχει την ωριμότητα να αποδεχτεί και να αφομοιώσει δημιουργικά τις αλλαγές .