EΛΜΕΠΑ / HMU
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότητα
Περιηγούμαι
Πλοήγηση EΛΜΕΠΑ / HMU ανά Θέμα "Agricultural products"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Πράσινο μάρκετινγκ, επιρροή στη συμπεριφορά των καταναλωτών για την αγορά γεωργικών προϊόντων.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2024-08-01) Γαλαύτης, Απόστολος; Galaftis, Apostolos; Αποστολάκης, Αλέξανδρος; Apostolakis, AlexandrosΤις τελευταίες δεκαετίες, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι παραγωγοί έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων. Το πράσινο μάρκετινγκ αναφέρεται στην προώθηση αντικειμένων που πιστεύεται ότι είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον από άλλα. Η πρακτική του πράσινου μάρκετινγκ έχει κερδίσει σημαντική έλξη στη σημερινή αγορά. Το πράσινο μάρκετινγκ επικεντρώνεται στην προώθηση περιβαλλοντικά βιώσιμων προϊόντων για την κάλυψη των καταναλωτικών απαιτήσεων και επιθυμιών των πελατών. Δεδομένου ότι το πράσινο μάρκετινγκ ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να αναλάβουν την κοινωνική ευθύνη πιο σοβαρά, μπορεί να θεωρηθεί ως μια μορφή εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να μελετηθεί η επίδραση του πράσινου μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των καταναλωτών των αγροτικών προϊόντων. Μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης προέκυψε ότι πολλοί αγρότες ενδιαφέρονται για το περιβάλλον, χρησιμοποιούν σε μικρό βαθμό φυτοφάρμακα και οργανικά λιπάσματα, που δεν βλάπτουν τη γη από άλλες χρήσεις. Επίσης, βρέθηκε ότι οι πελάτες αναζητούν βιολογικά είδη κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών καμπανιών.