EΛΜΕΠΑ / HMU
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότητα
Περιηγούμαι
Πλοήγηση EΛΜΕΠΑ / HMU ανά Τίτλος
Τώρα δείχνει 1 - 20 of 1756
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο 360 digital marketing: τι είναι και η σημασία του στο σύγχρονο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2023-03-14) Μιχάσι, Γιοάνα; Michasi, Gioana; Ντάκα, Ανθούλα; Ntaka, AnthoulaΜια επικοινωνία το μάρκετινγκ 360 μοιρών, ορίζεται ως επικοινωνία που προσεγγίζει τα μέλη του κοινού της με πολλούς τρόπους (Merenda, 2012) σε διάφορες περιπτώσεις των βημάτων πειθούς, προκειμένου να «συνδεθεί» με τους καταναλωτές. Παρόλο που ένας πωλητής διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, επηρεάζοντας τις αποφάσεις των μελών του κοινού, άλλα μέσα ενημέρωσης έχουν εξίσου αν όχι μεγαλύτερη επιρροή. Από τη μέθοδο στόμα σε στόμα, οι ειδικοί, η οικογένεια και οι φίλοι, εκτός από τις εισροές των μέσων ενημέρωσης από εμπόρους μάρκετινγκ, έχουν συσσωρευτική επίδραση στις αποφάσεις των καταναλωτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων και των απόψεων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις για την εφαρμογή της μεθόδου μάρκετινγκ των 360 μοιρών. Προϋπόθεση για την ομαλή και ολοκληρωμένη παρουσίαση του σχετικού αντικειμένου της εργασίας, αποτελεί η ουσιαστική και ενδελεχής μελέτη όλων των σχετικών άρθρων και συγγραμμάτων για την διερεύνηση των αντιλήψεων και των απόψεων των εργαζομένων στις επιχειρήσεις για την εφαρμογή της μεθόδου μάρκετινγκ των 360 μοιρών,. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι σε αυτή τη μελέτη, όπως και σε κάθε αντίστοιχη ερευνητική διαδικασία, οι ερευνητές δεν μπορούν να διευκρινίσουν όλες τις πτυχές του προβλήματος με τα ευρήματά τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, το 37,5% των ερωτηθέντων συμφωνούν αρκετά με την άποψη ότι το Marketing 360○είναι ένας συνδυασμός του κλασσικού & του Ψηφιακού Marketing, το 33,8% συμφωνούν πολύ και το υπόλοιπο 28,8% συμφωνούν πάρα πολύ και το 30% των ερωτηθέντων γνωρίζουν πως τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι ένα εργαλείο του Marketing 360○, το 23,8% δήλωσε πως οι διαφημίσεις μέσω Google είναι ένα ακόμα εργαλείο ενώ το 17,5% δήλωσε πως γνωρίζει τα παραπάνω που αναφέραμε καθώς επίσης και την ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος μέσω κινητού, το Στοχευμένο Marketing, τη Bελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, την Ουσιαστική & αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη και την Πελατειακή πίστη Συμπερασματικά, μέσα από το βιβλιογραφικό αλλά και ερευνητικό μέρος της εργασίας, το ψηφιακό και το 360 μάρκετινγκ, ως όρος είχε μπει στη ζωή μας πρόσφατα. Πολλοί πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ, γενικά, είναι απλώς διαφήμιση για την αύξηση των πωλήσεων. Αλλά το μάρκετινγκ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ό,τι κάνει μια εταιρεία για να αυξήσει την προσέλκυση πελατών και να διατηρήσει τη σχέση τους.Τεκμήριο 3D view generation and view synthesis based on 2D data.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα, 2023-10-05) Lisitsa, Evgkenia; Λισίτσα, ΕβγκένιαThe simplification of view synthesis and complex geometry generation is a constantly evolving topic in computer science. The need to develop an efficient methodology to recreate real-world data based on a simple dataset, such as a sequence of images, has become even more crucial with the recent technological advances that allow higher-resolution graphics even on simple devices. Extraction of 3D data from a sequence of photos (photogrammetry) is a challenging, process-intensive, and extremely time-consuming procedure. Usually, photogrammetry requires taking a great number of sample photos to efficiently extract the geometry in the form of point clouds and then to be able to post-process the geometry to generate views. The main goal of this master's thesis is to understand and examine the state of the art in photogrammetry and novel view synthesis. The focus of this thesis is to examine the creation of images directly from voxel-based data representations, postponing the intermediate step of extracting geometries. This problem appears in the literature as the "Novel View Synthesis" problem. Additionally, this thesis aims to find out the limitations that currently exist in photogrammetry and novel view synthesis approaches. By identifying these limitations, it will be possible to improve future studies and develop new techniques to reduce the user intervention and computation power required for photogrammetry.Τεκμήριο 3D visualization of learning management systems with gamification techniques to increase motivation of students.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα, 2024-01-29) Selekos, Petros; Σελέκος, ΠέτροςThis thesis presents the design and development of a 3D gamified environment for the Open e-Class Learning Management System (LMS), aiming to enhance student motivation and engagement in e-learning. E-learning, a pivotal aspect of modern education, leverages various technologies to provide accessible and flexible learning experiences. However, maintaining student interest and active participation remains a challenge in digital learning environments. To address this, the thesis explores the integration of game-based learning into LMS, capitalizing on the engaging nature of video games to create an immersive educational experience. The core concept revolves around visualizing the Open e-Class LMS in a 3D environment, where students can navigate and interact with various LMS tools through a user-friendly interface. The implementation involves two main components: the front end, developed using the Unity3D game engine, and the back end, comprising a REST API for communication with the LMS database, developed with Spring Boot framework. A significant feature of this project is the creation of dynamic environments within the game. These elements serve as interactive spaces for learners, offering a novel approach to accessing and engaging with course materials. The thesis demonstrates that by blending 3D visualization with gamification techniques like badges, leaderboards and score, it is possible to transform traditional LMS interfaces into more engaging and interactive learning platforms. Additionally, transforming traditional exercises into game-like activities can improve motivation and satisfaction of the learning session. This approach not only makes learning more enjoyable but also promotes active learning, thereby potentially improving educational outcomes. The project sets a precedent for future innovations in e-learning, illustrating the vast potential of integrating immersive and interactive elements in educational platforms to cater to the evolving needs of digital learners.Τεκμήριο Adoption of technologies and practices from greek e-shops.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2021-11-19) Tzagaki, Eleni; Τζαγάκη, ΕλένηThis thesis studies the level of adoption of factors and practices that are developed and used by Greek e-commerce websites. The study was conducted in order to evaluate factors that affect User's experience during the buying process, technological factors, tools and marketing practices that companies use to attract visitors and gain brand equity. The factors mentioned were collected by the literature and categorized into three sections, with the first one concerning the factors that affect UX and evaluated heuristically by criteria specifically formed for each factor. The second section contains technological tools and practices being used by the websites, and the third section records metrics about the website performance including SEO, speed of load, conversions, etc. After having evaluated all the factors, we examined the data by using statistical analysis tools and came up with the results that showed the usage level of each factor and the correlation between them. What we concluded is that, in general Greek on-line stores focus on providing the right guidance to the visitor to navigate their website while giving elaborate information concerning the company and the products used. Meanwhile the adoption level of technology is lower than expected as technological tools are not used by most websites. At the end we conclude that there are three approaches of marketing and visitor attracting practices that Greek e-commerce websites follow, with them being: price comparison websites presence, SCommerce adoption and classic advertising.Τεκμήριο Air quality evaluation using low-cost portable sensor node in indoor environment(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Μηχανικών Πληροφορικής, 2024-04-18) Diamantakis, Ioannis; Διαμαντάκης, Ιωάννης; Panagiotakis, Spyridon; Παναγιωτάκης, ΣπυρίδωνAir quality in large areas and especially in cities has been an issue of concern to the state and residents for decades, with the aim of ascertaining the situation and improving any problems that may arise, having developed common standards (AQI), surveillance and recording systems for decades. On the other hand, air quality in the places where we live, work, study, is not a key priority nor are there commonly accepted indicators by which the air of an enclosed space can be characterized as clean or harmful. Also, it is a fact that enclosed spaces differ significantly in air quality even, depending on their use even if they are very close. This creates the need for a large number of measuring stations and necessarily cheap ones to cover all spaces. In this thesis, a record is made of the methods of air measurement, the elements they take into account and a method of assessing indoor air quality (IAQ) is proposed, taking into account the burden caused by human presence. In addition, a device that uses the ESP32 microcontroller and a set of low cost, high accuracy sensors is designed, developed and tested. Its main purpose is to sense and send raw data of air metrics, using MQTT protocol, to a timeseries database for further processing. This device could be used to create a fog computing/sensor group, which could extend in a house or a larger building. It also proposes and develops a way of central monitoring (Grafana) of measurement stations and proposes a method of calculating the air quality index, with a centralized system and the use of machine learning algorithms like K-NN, that calculate the IAQ index of each station thus the room that is placed in, informing the inhabitants. The proposal is interesting and shows prospects for implementation. In the future, it could be expanded by adding automatic positioning of a measuring station, immediate suggestions for improving air quality depending on the pollutant that is increased, or controlling devices that could improve air quality.Τεκμήριο Alienizer: κατασκευή πρωτότυπου synthesizer με δυνατότητα σύνθεσης, ηχογράφησης και αναπαραγωγής ήχου και μουσικής σε πραγματικό χρόνο σε προγραμματιστικό περιβάλλον MAX/MSP.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-08-30) Γερόλυμος, Παναγιώτης; Gerolymos, Panagiotis; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, NikolaosΗ παρούσα εργασία καταπιάνεται με την δημιουργία ενός synthesizer στο προγραμματιστικό περιβάλλον της MAX/MSP. Βασικός σκοπός είναι η δημιουργία μιας standalone εφαρμογής για τον υπολογιστή, μέσω της οποίας οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να παίξουν και να ηχογραφήσουν μουσική, να συνθέσουν ήχους μέσω της χρήσης δύο μορφών σύνθεσης ήχου, μονάδων εφέ, φίλτρων και ταλαντωτών, καθώς και να αναπαράξουν τα ηχογραφημένα αρχεία που έχουν δημιουργήσει μέσω ενός συστήματος πολυκάναλης ηχογράφησης και αναπαραγωγής, όλα σε πραγματικό χρόνο. Το συγκεκριμένο synthesizer δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολο να παίξει κανείς μουσική σε συνθήκες ζωντανής μουσικής εκδήλωσης κάνοντας χρήση του συστήματος πολυκάναλης ηχογράφησης και αναπαραγωγής, ενώ παράλληλα είναι επίσης εύκολο για τον χρήστη να δημιουργήσει μουσικές ή ηχητικές συνθέσεις σε συνθήκες σπιτιού ή στούντιο. Η βασική έμπνευση πίσω από την δημιουργία του synthesizer είναι η ηχητική και μουσική σύνθεση για βιντεοπαιχνίδια, ταινίες, επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων φαντασίας και οποιοδήποτε άλλο μέσο δημιουργικής έκφρασης μπορεί να επωφεληθεί από την προσθήκη ηχητικού περιβάλλοντος και μουσικών συνθέσεων.Τεκμήριο Application - Website for sports performance testing.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2023-07-17) Kerameida, Marina; Κεραμειδά, ΜαρίναThe purpose of this thesis is the designing and development of an application for physiotherapists, doctors, and coaches, which will help to quickly gather all the necessary information they need without losing time on testing or the analysis video. Hylyght clients spend a lot of time on testing and gathering data. The analysis takes too much time and there are a lot of open-source options to assess these tests automatically. This holds them back, it’s always an effort to test and screen; even though objective data are more and more important. We want to help them by automating some of the tests and offer a user-friendly web-based app, which is linked to their cloud platform. In this thesis we are going to examine the problems that they are facing and our solutions as a team. The project consists of website development, a mobile version, and a tablet, where in each of them we have to: 1. Add more options such as sort or filter by test/Athlete, Add a new test/Athlete, 2. It has to be a user-Friendly Interface, 3. Adding new Features such as QR-Code, Video Analysis, 4. Keep the existing Design Language (Vue) so team of Hylyght can do easily changes.Τεκμήριο Applications of machine learning and object recognition in virtual worlds.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2022-05-11) Tzermia, Chrysoula; Τζερμιά, ΧρυσούλαIn this work, the application of machine learning in the division of objects (models) in the virtual space was studied in order to extract their characteristics and finally their classification and recognition. For this purpose, bibliography and examples of Deep Learning implementation was studied and its application in geometric model recognition were developed.Τεκμήριο Audiom: ηλεκτρονικό όργανο μουσικής επαύξησης.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-02-26) Τσάμης, Κωνσταντίνος-Θεόδωρος; Tsamis, Konstantinos-TheodorosΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής εφαρμογής ενός επαυξημένου ηλεκτρονικού μουσικού οργάνου η οποία απευθύνεται σε μουσικούς που θέλουν να επεκτείνουν τις δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος μουσικού οργάνου τους διαμορφώνοντας το ηχητικό αποτέλεσμα με την εφαρμογή διαφόρων ηχητικών εφέ σε πραγματικό χρόνο μέσω της παρακολούθησης των κινήσεών τους. Βασική αρχή που διέπει την εφαρμογή είναι η δυνατότητα ευρείας χρήσης της χωρίς την ανάγκη εξειδικευμένου εξοπλισμού. Συνεπώς καθίσταται δυνατή η λειτουργία της εφαρμογής μόνο με την χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και μιας USB-κάμερας. Ο τρόπος λειτουργίας της εφαρμογής βασίζεται στην διαχείριση της πληροφορίας που καταγράφεται από την κάμερα μέσω ενός αλγορίθμου εύρεσης/παρακολούθησης χρώματος. Οι τιμές εξόδου του αλγορίθμου παρακολούθησης χρώματος επηρεάζουν τις παραμέτρους κάποιων ηχητικών εφέ, τα οποία είναι διαθέσιμα για τον χρήστη. Ο χρήστης χειρίζεται την εφαρμογή μέσω ενός γραφικού περιβάλλοντος που προσφέρει τα απαραίτητα ρυθμιστικά και τις οπτικές ανατροφοδοτήσεις. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, αναφέρονται κάποιοι όροι και πληροφορίες που είναι χρήσιμοι για την κατανόηση των βασικών ιδεών πίσω από την εφαρμογή, ενώ στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα επιμέρους στοιχεία που απαρτίζουν την εφαρμογή. Ακόμα επεξηγείται ο κώδικας πίσω από την εφαρμογή και τέλος, δίνεται ένα παράδειγμα χρήσης της εφαρμογής από έναν μουσικό.Τεκμήριο Augmented reality as a cultural building promotion medium(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2024-01-31) Pirpiris, Dimitrios; Πιρπιρής, ΔημήτριοςAugmented Reality represents a burgeoning educational technology with the capacity to introduce inventive teaching approaches and foster captivating learning experiences. The integration of game-based design into Augmented Reality applications has the potential to enhance education by elevating motivation and engagement, ultimately leading to improved learning outcomes. Most applications adopting Augmented or Virtual reality for the presentation of buildings and artefacts offer a passive experience with limited interaction. The purpose of this thesis is to explore the intersection of technology and cultural heritage through the development of a gamified Augmented Reality (AR) application aimed at promoting cultural buildings. The software design of the AR application is detailed, emphasizing game design principles and the underlying architecture. The incorporation of various game activities, including navigating cultural buildings, solving puzzles, and matching labels, aims to create an engaging and educational user experience. This thesis contribution targets the different interactions as well as information presented to the user during their visit to cultural buildings using AR technology. The main focus of the study is the flow of the activities and guides within the application to keep the user engaged and entertained during their time on the resulting application. The thesis proposes game-based learning approaches for this purpose as those techniques have shown great results in the engagement and motivation of the users.Τεκμήριο Aurora machinery: computer application for interactive audiovisual performance.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), ΠΜΣ Τεχνολογίες Ήχου και Μουσικής, 2024-09-03) Georgiopoulos, Anastasios; Γεωργιόπουλος, Αναστάσιος; Valsamakis, Nikolaos; Βαλσαμάκης, Νικόλαος‘Aurora Machinery’ is system designed in the visual coding environment of Max/MSP to implement an audiovisual interactive installation, where the audience can interact and affect the sound output with the motion of their bodies. This thesis focuses not just on the examination of such a system and its creative use in composition. It provides a relevant chronological retrospection from anthropological, aesthetic and technological standpoint, delving into theoretical primary concerns such as how humans relate to music, the interconnection between music and society, the potential of technology as a creative tool, and the blur limits at which it becomes an end in itself.Τεκμήριο Automated network data-driven seed generation for gray-box fuzzers based on generative adversarial network.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Μηχανικών Πληροφορικής, 2024-09-03) Kefaloukos, Ioannis-Georgios; Κεφαλούκος, Ιωάννης-Γεώργιος; Markakis, Evangelos; Μαρκάκης, ΕυάγγελοςCyber-attacks are assaults launched by cybercriminals utilizing network-enabled entities. Nowadays, the ever-increasing number of heterogeneous internet-connected entities has resulted in a wider cyber-threat landscape due to the exposure of their resources, services, and interfaces, potentially rendering the network prone to malicious attacks. With the introduction of new and the updation of existing architectural paradigms and methodologies such as Cloud Computing (CC), Fog Computing (FC), Extreme Edge Computing (EC), Internet of Things (loT), and Machine Learning (ML) and with the abundance of Information and Communications Technology (ICT) resources the attackers have devised more sophisticated ways to achieve their objectives. In our current era, the complexity that occurs in an ICT environment leads to new vulnerabilities within a network. At the same time, modern cybersecurity tools such as Intrusion Detection Systems (IDS), Anomaly Detection (AD), etc. focus on generic vulnerability categories. These issues, combined with the increase in variety and volume of cyber-attacks, pose an immense threat to everyone. Securing every connected entity within a network is a time-consuming, tedious, and challenging task, thus, a way to detect and address new vulnerabilities and bugs that each device and service contains had to be devised. Evidently, the detection of these vulnerabilities and bugs has to be automated, considering the number of services that co-exist in an entity and the vast number of different entities that co-exist within a network, thus guaranteeing its smooth operation. For that reason. fuzzing, an automated software testing technique, has gained traction for its potential to identify known and unknown vulnerabilities. However, prevailing fuzzing approaches often require human intervention in various steps of the process such as seed file generation, provide limited code coverage, and are resource-intensive. This work aims to explore automating and fine-tuning the seed file generation within grey-box fuzzers. To overcome these challenges, we propose a solution that automates seed refinement utilising a Generative Adversarial Network (GAN) in conjunction with dynamic network monitoring. By producing refined seed files and prioritizing them for testing, our approach aims to enhance vulnerability detection capabilities, deepening coverage while reducing processing time.Τεκμήριο Blender animatable game-ready character για χρήση στην unity3d.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2024-08-30) Φραγκιαδάκης, Θεμιστοκλής; Fragkiadakis, Themistoklis; Παχουλάκης, Ιωάννης; Pachoulakis, IoannisΤα τρισδιάστατα γραφικά που επίσης ονομάζονται και CGI είναι γραφικά τα οποία χρησιμοποιούν μια αναπαράσταση γεωμετρικών δεδομένων που αποθηκεύονται στον υπολογιστή για την εκτέλεση υπολογισμών και απόδοσης μιας ψηφιακής εικόνας, συνήθως 2D εικόνων αλλά και 3D εικόνων. Η τεχνική δημιουργίας γραφικών μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη ποικιλία βιομηχανιών όπως, Αρχιτεκτονική, Μηχανική, Πολυμέσα και στην ανάπτυξή βιντεοπαιχνιδιών. Για παράδειγμα στον κλάδο αρχιτεκτονικής, ο αρχιτέκτονας μπορεί να φτιάξει μια φωτορεαλιστική απεικόνιση ενός κτηρίου για τον πελάτη ώστε να μπορεί να δει μια κοντινή εκδοχή του τελικού αποτελέσματος. Το 3D Modeling είναι η διαδικασία ανάπτυξης μιας μαθηματικής αναπαράστασης με βάση τις συντεταγμένες μιας επιφάνειας ενός αντικειμένου στις τρεις διαστάσεις μέσω εξειδικευμένου λογισμικού με τον χειρισμό ακμών, κορυφών και πολυγώνων σε έναν προσομοιωμένο τρισδιάστατο χώρο. Οι βασικές τεχνικές μοντελοποίησης περιλαμβάνουν: • Πολυγωνική μοντελοποίηση • Παραμετρική μοντελοποίηση • Γλυπτική Μοντελοποίησης Ακόμα μια πιο πρόσφατη τεχνική είναι η διαδικαστική μοντελοποίηση. Είναι η τεχνική του να δημιουργείς μοντέλα βασισμένα σε μια σειρά κανόνων, δηλαδή η διαδικασία δημιουργίας δεδομένων αλγοριθμικά και όχι χειροκίνητα. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι αυτός ο τρόπος δεν είναι καταστροφικός και υπάρχει η δυνατότητα ριζικής αλλαγής ενός μοντέλου μέσω των παραμέτρων που έχουν οριστείΤεκμήριο ByzElxeis: Ανάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού εργαλείου, για υπολογισμό και ηχητική αναπαραγωγή των φθόγγων των κλιμάκων της Βυζαντινής μουσικής και της συμπεριφοράς τους κατά την εμφάνιση μελωδικών έλξεων, σε περιβάλλον Max/MSP.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), ΠΜΣ Τεχνολογίες Ήχου και Μουσικής, 2022-07-06) Συσκάκης, Αριστείδης; Syskakis, AristeidisΗ εφαρμογή ByzElxeis είναι ένα μουσικό πρόγραμμα σε περιβάλλον Max/MSP, που αναπτύχθηκε ως ένα εκπαιδευτικό εργαλείο με σκοπό την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας κατά την σπουδή της βυζαντινής μουσικής. Εστιάζει στους φθόγγους και τα διαστήματα των θεωρητικών κλιμάκων των διατονικών Ήχων και ιδιαίτερα στις μικροτονικές μεταβολές ορισμένων φθόγγων κατά την εμφάνιση του φαινομένου των μελωδικών έλξεων. Η εφαρμογή υπολογίζει μαθηματικά τις ακριβείς συχνότητες των ηχομορίων που χρησιμοποιεί η βυζαντινή μουσική σε συγκερασμό 72 τμημάτων από επιλεγμένη τονική βάση. Χρησιμοποιώντας τις υπολογισμένες συχνότητες αναπαράγει τις κλίμακες των διατονικών Ήχων σε ανιούσα – κατιούσα μορφή. Για την παρουσίαση των μεταβολών συγκεκριμένων φθόγγων κατά την εμφάνιση μελωδικών έλξεων αναπαράγει χαρακτηριστικές μελωδικές φράσεις.Τεκμήριο Calculation of vegetation indicators in crops through optical methods and IoT technologies.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2022-10-14) Kyprakis, Ioannis; Κυπράκης, ΙωάννηςCalculation of vegetation indicators is very important to understand a plant’s health, and how the plant behaves under certain environmental conditions. Those calculations are extremely helpful to agronomists and farmers and have applications in various fields such as agronomy, biology, botany, and many others. Many devices are made for this purpose, but most come with an excessive cost, low precision, or are too complex to use. This thesis proposes a precise, low-cost, easy-to-use device that calculates crop vegetation indicators through non-destructive, contactless optical methods and IoT technologies. The optical methods we use to calculate the indices are based on light reflection. The light reflected from the leaf’s surface will be measured. Some of the vegetation indices, that we will calculate are Simple Ratio, Normalized Difference Vegetation Index (NDVI), NDVIg, NDVI¬¬¬b), Infrared Percentage Vegetation Index (IPVI), and Enhanced Vegetation Index (EVI). We will evaluate with experiments the precision of our device. We will use LEDs that emit at certain wavelengths (465nm, 535nm, 630nm, and 840nm) and measure the reflectance from the surface of the leaves. The comparison revealed similar performance, demonstrating a strong correlation with the HR2000+ spectrometer (R2 = 0.92-0.97), proving the device's high potential for precise plant stress measurements. The hardware implementation consists of an Arduino Mega, sensors, modules, and other electronic components. We will also use I2C and SPI protocols to achieve communication between our microcontroller and the modules. The device will measure the vegetation indicators and then the values will be stored on an external SD card. The software part of the device was implemented using Arduino IDE v1.8.19.Τεκμήριο Categorical embedding with Deep Learning.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2021-02-04) Giannakos, Iakovos; Γιαννακός, ΙάκωβοςThe study conducted in the framework of the dissertation on "Categorical embedding with deep learning". To clarify, the purpose of the dissertation is to study and implement a word-embedding neural network for genomic data which is a network consisting of three levels namely the input level, the hidden level and the output level. All these levels are interconnected with different forces (weights) which are also called word-embedding. The selected architecture of the neural network falls in the Natural Language Processing (NLP) category. NLP is a research field that investigates how a computer can control and extract knowledge from text or dialogue into a natural language. The model implemented in this dissertation is the Continues Bags of Words (CBOW), a model that accepts as input a set of number boxes (contexts) which are the number of words corresponding to a text. Each context corresponds to several words defined by the developer, has a target context and a table with the difference of the words in a text that correspond to that context. The network is trained with the assumption that each context is close to the words that are the target. The aim is to train the CBOW neural network and to form word embedding using as input known mutations of a human. Before we get to the training point, the network requires some data as input. Our data comes from the human genome using the Ensembl Variant Effect Predictor (VEP). Our main objective is to get all the human mutations (about 80 million mutations) and train a model that will handle each mutation as a word and each disease as the context. VEP is a tool for annotating, evaluating and prioritizing genomic mutations, even in non-coding areas. The VEP predicts the effects of sequence mutations on transcripts, protein products, regulatory regions, and binding patterns, utilizing the high quality, wide scope, and comprehensive design of Ensemble databases with high accuracy. In the next, we pass the variants/mutations to a python script where we select input features based on specific criteria described in chapter Experiment 1 (sub section Data) and Experiment 2 (sub section Data). After selecting the data, we form the context list with the data and a target context for each single-nucleotide polymorphism (SNP) variant. Then the CBOW model is trained with the variants contexts mentioned above and after some epochs the embedding (weights) that are between the first level and the hidden are formed. We extract these weights from the network and pass them to the Principal Component Analysis (PCA) to visualize it as a scatter plot. PCA, is a dimensionality-reduction method that is often used to reduce the dimensionality of large data sets, by transforming a large set of variables into a smaller one that still contains most of the information in the large set. Finally, cosine similarities were used. Cosine similarity is a measurement in data retrieval. The application of this measurement can be applied to two corpuses (paragraph, sentence and the whole corpus). If the similarity score is high between two corpus term vector and the query vector, the greater relevance of text and query. Once we have taken a SNP as a sample and passed it through cosine similarity we can find other SNP’s close to this that we expect to be more similar so there is a possibility that this mutation will affect our sample. We applied this methodology to three experiments. The first one was for the representation and clustering of human chromosome 22 variants. In this experiment we attempt to find relevance between random SNPs and verify them. Due to the large amount of chromosome data and processing time it was hard to have the best possible results. So we moved to the second and third experiment with less data targeted to a disease, specific in cancer variant and possible cancer variants. The results of the model are promising and we believe that such a methodology could be used in the genomics era.Τεκμήριο Categorization of medical images with modern techniques of visual and image processing methods.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2020-05-07) Melissianos, Vasileios; Μελησσιανός, ΒασίλειοςMammogram-based diagnosis of breast cancer is hard especially in high tissue density areas of the breast. In addition, Additionally, breast density type has been linked with increased risk of breast cancer calling for automated breast-density scoring tools. In this thesis, we aim to automatically classify breast density for the purpose of assisting the clinician to assess high density breasts that potentially have hidden neoplasms. The proposed methodology involves a variety of advanced techniques such as Otsu thresholding, K-Means clustering etc., for image processing, Gabor Filters and LBP for texture analysis, HOG, SURF, and SIFT for orientation/salient point extraction analysis and machine learning algorithms (for feature selection (NCA), model training (LDA) and prediction(LDA)). The results of our method using several configurations are presented for the MIAS public mammogram database.Τεκμήριο Charge energy dynamics investigation by Transient Absorption Spectroscopy on polymer composites with Single Wall Carbon Nanotubes and Ionic Liquid fillers, for thermoelectric applications.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΔΠΜΣ Νανοτεχνολογία για Ενεργειακές Εφαρμογές, 2024-10-31) Rasouli, Angeliki; Ρασούλη, Αγγελική; Stratakis, Emmanouil; Konidakis, Ioannis; Στρατάκης, Εμμανουήλ; Κονιδάκης, ΙωάννηςIn light of the ongoing demand for more efficient energy consumption and more sustainable energy sources, thermoelectric (TE)-based energy conversion is becoming increasingly significant. Polymer-based composites have grown in popularity in recent years, since they provide far more ecologically friendly options, they are far less expensive, easier to produce and process, and have innately low thermal conductivity. In the present work, polymer composites based on polycarbonate (PC) filled with, single-walled carbon nanotubes (SWCNTs, 0.5 wt %) and ionic liquids (ILs, 0.5 , 3.0 wt %) were studied under the implementation of transient absorption spectroscopy (TAS), in order to shed light on linking the signal of Seebeck coefficient (S) with the optical properties of the composites, under the influence of variant pump fluences. Also, scanning electron microscopy (SEM) was used, in order to study the morphology of the samples as far as their uniformity of their surface and CNT dispersion.Τεκμήριο Chatbots και υποστήριξη πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-06-07) Μαυροειδή, Ουρανία; Mavroeidi, Ourania; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα ερευνητική μελέτη εξετάζει βασικές πτυχές των αλληλεπιδράσεων των χρηστών με chatbot σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικού εμπορίου που αφορούν την εξατομίκευση, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την επίδραση των προηγούμενων εμπειριών στις εμπειρίες των χρηστών chatbot, οι οποίες τελικά επηρεάζουν το αν θα χρησιμοποιήσουν chatbots στο μέλλον. Χρησιμοποιώντας μια ποσοτική μεθοδολογία, αναλύθηκαν δεδομένα από 122 χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου για να διερευνηθεί πώς αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στην ικανοποίηση και την αφοσίωση των χρηστών απέναντι στα chatbots. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν μια διαφοροποιημένη προοπτική όπου οι νεότεροι χρήστες παρουσιάζουν μεγαλύτερη ικανοποίηση από τις αλληλεπιδράσεις με chatbot σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες ηλικίες. Η θετική προηγούμενη εμπειρία ενισχύει επίσης σημαντικά την προθυμία χρήσης του chatbot. Το επίπεδο εξατομίκευσης και η εμπιστοσύνη των χρηστών στα chatbots είχαν σημαντική, ισχυρή θετική σχέση με την προθυμία των χρηστών να χρησιμοποιήσουν το chatbot για να ολοκληρώσουν μια μελλοντική συναλλαγή. Αυτές οι γνώσεις σηματοδοτούν την ανάγκη για προσωπικές εμπειρίες chatbot, ώστε να υπάρχει εμπιστοσύνη προς την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρά τις γνώσεις που παρέχονται, η μελέτη αναγνωρίζει περιορισμούς, όπως η εξάρτηση από αυτοαναφερόμενα δεδομένα και η δειγματοληψία ευκολίας. Οι μελλοντικές έρευνες θα πρέπει να διεξάγουν διαχρονικές μελέτες που χρησιμοποιούν ποιοτικές μεθόδους για να εμβαθύνουν περισσότερο στις αποχρώσεις της αλληλεπίδρασης με τα chatbots. Συνεπώς, η παρούσα εργασία συμβάλλει στη βιβλιογραφία σχετικά με την ενσωμάτωση της ΤΝ στο ηλεκτρονικό εμπόριο με έμφαση στα σημεία κλειδιά που συμβάλλουν στον καθορισμό της εμπειρίας και της εμπλοκής των χρηστών με τα chatbots.Τεκμήριο Cloud based σύστημα προσφοράς και πώλησης μεταχειρισμένων ρούχων.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2023-04-12) Παρασκευόπουλος, Μιχαήλ; Paraskevopoulos, MichailΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διευκολύνει την πώληση και αγορά μεταχειρισμένων ρούχων. Πιο συγκεκριμένα, αναπτύσσοντας μια εφαρμογή ειδικευμένη στην αναζήτηση και δημοσιοποίηση αγγελιών με είδη ρουχισμού γίνεται πιο εύκολο για τους χρήστες της να εκμεταλλευτούν ρούχα τα οποία δεν χρησιμοποιούν πια και για άλλους να βρουν αυτό που ψάχνουν οικονομικότερα. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι της είναι ότι με το μοντέλο που εφαρμόζεται η πώληση γίνεται μεταξύ χρηστών χωρίς να εμπλέκονται τρίτοι παράγοντες με επιχειρήσεις έχοντας σκοπό το κέρδος. Μια εφαρμογή για φορητές συσκευές συμβατή με τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες. Κύρια χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι το κατανοητό και εντυπωσιακό design και ο αλγόριθμος αναζήτησης των αγγελιών με βάση την τωρινή τοποθεσία του χρήστη ή και οποία άλλη επιθυμεί αυτός. Το όνομα της εφαρμογής είναι Thrift και έχει φτιαχτεί με την χρήση της React Native. Για την βάση δεδομένων έχει χρησιμοποιεί η Firebase (Realtime,Firestore,Storage,Authentication) μια ΝoSQL βάση η οποία χρησιμοποιείται για την αυθεντικοποίηση των χρηστών και για την αποθήκευση των δεδομένων τους (Realtime , Authentication), για την αποθήκευση των δεδομένων των αναρτήσεων (Firestore) και για την αποθήκευση των φωτογραφείων των προϊόντων και χρηστών (Storage). Για το UX της εφαρμογής χρησιμοποιήθηκε η βιβλιοθήκη Native Base η οποία έχει πληθώρα προετοιμασμένων συστατικών (prebuild components) για την ανάπτυξη κυρίως της εμφάνισης mobile εφαρμογών.