EΛΜΕΠΑ / HMU
Μόνιμο URI για αυτήν την κοινότητα
Περιηγούμαι
Πλοήγηση EΛΜΕΠΑ / HMU ανά Συγγραφέας "Agiotakis, Stefanos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Συναισθηματική νοημοσύνη και επίδοση των φοιτητών: Η περίπτωση των φοιτητών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2020-02-28) Αγιωτάκης, Στέφανος; Κουκοφίκης, Φωκάς-Ρωμανός; Agiotakis, Stefanos; Koukofikis, Fokas-RomanosΗ έννοιας της Συναισθηματικής Νοημοσύνης ορίζεται ως η ικανότητα που έχει κάποιος να παρατηρεί, να προσδιορίζει και να ελέγχει τόσο τα συναισθήματα του όσο και των υπόλοιπων μελών μιας ομάδας. Οι πτυχές και τα χαρακτηριστικά της αποτελούν ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα ανάλυσης καθώς διέπουν τόσο την προσωπική ζωή όσο και την επαγγελματική σταδιοδρομία του ατόμου. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της συσχέτισης μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ακαδημαϊκής επίδοσης ενός φοιτητή, καθώς και η σύγκριση του επιπέδου της συναισθηματικής νοημοσύνης φοιτητών των τμημάτων Διοίκησης Επιχειρήσεων και Νοσηλευτικής, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (πρώην Τ.Ε.Ι. Κρήτης). Η έρευνα βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα που διεξήχθη σε φοιτητές των σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων και Νοσηλευτικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας σχετικά ερωτηματολόγια. Τα δεδομένα που σύλλεξε η ερευνητική ομάδα, σε συνδυασμό με τη δευτερογενή έρευνα που διεξήχθη, οδηγούν στο συμπέρασμα πως η συναισθηματική νοημοσύνη ήτο μικρής συσχέτισης με την ακαδημαϊκή επιτυχία. Παρ ’όλα αυτά, επιμέρους χαρακτηριστικά της συναισθηματικής νοημοσύνης, όπως η προσαρμοστικότητα, η διαπροσωπικότητα και η ικανότητα διαχείρισης του άγχους, μπορούν να αποτελέσουν παράγοντες μεγάλης βαρύτητας σε ότι αφορά επιμέρους πτυχές της ακαδημαϊκής σταδιοδρομίας.