Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kapantaidakis, Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 5 of 5
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής με χρήση angular.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-12-02) Βοτζάκη, Γεωργία; Votzaki, Georgia; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΗ Πληροφορική και συνολικά οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών έχουν αλλάξει τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια με την αύξηση της χρήσης των κινητών συσκευών έχουν αυξηθεί σημαντικά οι διαδικτυακοί τόποι που παρέχουν πληροφορίες και υπηρεσίες. Το περιβάλλον εργασίας των διαδικτυακών τόπων καθημερινά βελτιώνεται και γίνεται πιο φιλικό. Σε αυτό συμβάλλουν τα JavaScript framework και ιδιαίτερα η Angular που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του χρήστη κατά την επίσκεψη σε μια ιστοσελίδα. Στην πτυχιακή μας θα μελετήσουμε σε βάθος την Angular και θα την χρησιμοποιήσουμε δημιουργώντας μια διαδικτυακή εφαρμογή.Τεκμήριο Η Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Μελέτη της πλατφόρμας gov.gr(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-09-19) Καλογηράτου, Καλλιόπη; Kalogiratou, Kalliopi; Μπρα, Ειρήνη; Bra, Eirini; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΗ εργασία αυτή στοχεύει στην ανάδειξη της σημασίας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στη σύγχρονη εποχή και να μελετήσει ιστορικά την εξέλιξή της στην Ελλάδα. Επιπλέον εστιάζουμε στην συγκριτική θεώρηση στην εφαρμογή της πριν την κρίσιμη περίοδο της έξαρσης της πανδημίας του κορονοϊού covid-19 (2020-2022) και μετά τις αλλαγές που αυτή επέφερε. Παράλληλα, γίνεται επίμονη προσπάθεια να καταγραφεί η χαρτογράφηση της παρούσας κατάστασης στον Δήμο της Ιεράπετρας σε σχέση με την εξοικείωση των κατοίκων και ειδικά των ατόμων της τρίτης ηλικίας με την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και την πλατφόρμα gov.gr, ούτως ώστε να γίνει η συγκέντρωση των απαραίτητων στοιχείων που με την κατάλληλη επεξεργασία τους θα οδηγήσουν στον μεγαλύτερο ψηφιακό εκσυγχρονισμό του πληθυσμού. Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα τόσο σε ενήλικα άτομα όλων των ηλικιών του Δήμου της Ιεράπετρας που έχουν τουλάχιστον στοιχειώδεις γνώσεις διαδικτύου, αλλά και στοχευμένα σε άτομα της ηλικιακής κατηγορίας 61+ που αποτελούν μέλη του ΚΑΠΗ Ιεράπετρας. Από την έρευνά μας προκύπτει ότι υπάρχουν πολίτες δύο ταχυτήτων, όσον αφορά την χρήση των ΤΠΕ και είναι αναγκαίο να παρθούν μία σειρά μέτρων από τη κεντρική Διοίκηση και από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), προκειμένου να αρθεί ο ψηφιακός αποκλεισμός των ατόμων της τρίτης ηλικίας.Τεκμήριο Η συμβολή της ανάλυσης social media δεδομένων στο μάρκετινγκ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-12-02) Γκίκα, Έριντ; Gkika, Erint; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό κανάλι προσέγγισης και αλληλεπίδρασης με ένα ευρύ κοινό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αναγνώρισης μιας επωνυμίας. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων και να ενισχύσει την πίστη των πελατών στην επωνυμία. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα. Συμπληρώνει τις άλλες επικοινωνιακές στρατηγικές της εταιρείας. Στόχος του είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω μιας ισχυρής κοινότητας. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι μια πρόσφατη προσέγγιση που συνίσταται στη χρήση αυτών των δικτύων για να πειστούν οι πιθανοί καταναλωτές για την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει μια επωνυμία, συμμετέχοντας τακτικά σε δημοσιεύσεις προκειμένου να δημιουργήσει συνδέσμους και να διατηρήσει την κοινότητά των πελατών, ακολούθων και μελλοντικών πελατών της. Μέσα από το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων οι διάφορες επωνυμίες πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, μετράνε την αίσθηση που εμπνέει η επωνυμία στους χρήστες του Διαδικτύου, παρέχουν ενημέρωση και εξυπηρέτηση στους πελάτες τους στα κοινωνικά δίκτυα και προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε στοχευμένο κοινό. Εκτός από το να προσεγγίζει γρήγορα ένα μεγάλο κοινό, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης πιο προσιτό από μια διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναφέρεται σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα. Συμπληρώνει τις άλλες επικοινωνιακές στρατηγικές της εταιρείας. Στόχος του είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μέσω της δημιουργίας μιας ισχυρής κοινότητας. Η παρούσα εργασία στοχεύει να αποτυπώσει την τρέχουσα κατάσταση της έρευνας σχετικά με το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να εντοπίσει τους τομείς που χρειάζονται την μεγαλύτερη προσοχή για να πετύχουν και να παρουσιάσει κάποια από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που διατίθενται στην αγορά.Τεκμήριο Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) από επιχειρήσεις στην Ελλάδα.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-06-03) Μήτσου, Παναγιώτα; Mitsou, Panagiota; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΗ παρούσα διπλωματική εργασία ξεκινάει μια διερεύνηση της αυξανόμενης υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στο ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο και των διαφοροποιημένων επιπτώσεών της στην οικονομία, την κοινωνία και το ρυθμιστικό πλαίσιο. Οι γενικότεροι στόχοι είναι οι ακόλουθοι: 1. Η κατανόηση της εξέλιξης της Τεχνητής Νοημοσύνης και των ποικίλων εφαρμογών της στον επιχειρηματικό τομέα, με ιδιαίτερη έμφαση στο ελληνικό πλαίσιο 2. Ανάλυση των οικονομικών και κοινωνικών συνεπειών της εφαρμογής της ΤΝ στις ελληνικές επιχειρήσεις, υποστηριζόμενη από ενδεικτικές μελέτες περιπτώσεων που αποτελούν παράδειγμα πρακτικών εφαρμογών. 3. Αξιολόγηση του ισχύοντος ρυθμιστικού πλαισίου για την ΤΝ στην Ελλάδα και σύγκρισή του με τα διεθνή πρότυπα, εντοπίζοντας τομείς προς βελτίωση και αντιμετωπίζοντας πιθανές προκλήσεις. Βασικά ευρήματα Η έρευνα ξεδιπλώνει ένα μωσαϊκό ευρημάτων, ρίχνοντας φως στην πολύπλευρη φύση της Τεχνητής Νοημοσύνης στο ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο: 1. Η Τεχνητή Νοημοσύνη καταλύει ένα μετασχηματιστικό κύμα σε όλο το φάσμα των ελληνικών επιχειρήσεων, εισάγοντας καινοτόμες λύσεις και αυξάνοντας την αποδοτικότητα σε διάφορους κλάδους. 2. Η υιοθέτηση της ΤΝ αναδεικνύεται σε κινητήρια δύναμη πίσω από την οικονομική ανάπτυξη, τη βελτιστοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών και την ανύψωση των προτύπων εξυπηρέτησης πελατών στις ελληνικές επιχειρήσεις. 3. Πέρα από τα οικονομικά κέρδη, ο αντίκτυπος της ΤΝ επεκτείνεται στην προώθηση της παραγωγικότητας, την τελειοποίηση των διαδικασιών λήψης αποφάσεων και την επανάσταση στις εμπειρίες των πελατών. 4. Ενώ τα οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης είναι σημαντικά, προκύπτουν ηθικοί προβληματισμοί, που περιλαμβάνουν ζητήματα όπως η προστασία της ιδιωτικής ζωής των δεδομένων, η αλγοριθμική προκατάληψη και η πιθανή εκτόπιση θέσεων εργασίας. 5. Το ελληνικό ρυθμιστικό πλαίσιο για την ΤΝ είναι έργο σε εξέλιξη, απαιτώντας ολοκληρωμένη νομοθεσία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των αναδυόμενων προκλήσεων και τη διασφάλιση της υπεύθυνης ανάπτυξης της ΤΝ. Συνεισφορές Η διατριβή συνεισφέρει σημαντικά στη συζήτηση για την ΤΝ στο ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο: 1. Παρέχοντας μια ολιστική επισκόπηση της υιοθέτησης και του αντίκτυπου της ΤΝ στο ελληνικό επιχειρηματικό πλαίσιο, η έρευνα καλύπτει ένα κρίσιμο κενό στο υπάρχον σώμα γνώσεων. 2. Η συμπερίληψη μελετών περιπτώσεων χρησιμεύει για να φωτίσει πρακτικά παραδείγματα επιτυχημένων εφαρμογών ΤΝ σε ελληνικές επιχειρήσεις, προσφέροντας απτές αποδείξεις για τα οφέλη που απορρέουν από την υιοθέτηση της ΤΝ. 3. Η συγκριτική ανάλυση της ρύθμισης της ΤΝ στην Ελλάδα σε σχέση με τα διεθνή πρότυπα όχι μόνο εντοπίζει τομείς προς βελτίωση, αλλά και συμβάλλει στη συνεχή ανάπτυξη ενός ισχυρού ρυθμιστικού πλαισίου. 4. Η διατριβή λειτουργεί ως καταλύτης για κρίσιμες ηθικές συζητήσεις γύρω από την ΤΝ, προάγοντας την ευαισθητοποίηση και υποστηρίζοντας υπεύθυνες πρακτικές ΤΝ. Εν κατακλείδι, η παρούσα διατριβή εμπλουτίζει την κατανόηση των πολύπλοκων και εκτεταμένων επιπτώσεων της ΤΝ στο ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο. Υπογραμμίζει τις δυνατότητες της ΤΝ για οικονομική ανάπτυξη, κοινωνικό μετασχηματισμό και την επιτακτική ανάγκη για ένα ευέλικτο και ηθικό ρυθμιστικό περιβάλλον.Τεκμήριο Η χρήση του social media marketing στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-09-19) Ηλιοπούλου, Λυδία; Iliopoulou, Lydia; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη στρατηγική χρήση των κοινωνικών μέσων από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αναλύοντας τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν για την προώθηση των προϊόντων τους και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Μέσα από τις μελέτες περιπτώσεων (use cases) και την συνέντευξη με στέλεχος της Toyota Hellas, διερευνώνται οι διαφορετικές προσεγγίσεις που υιοθετούν εταιρείες όπως η Toyota, η Volkswagen, η Ford, η Mercedes-Benz και η BMW, σε διεθνές και τοπικό επίπεδο. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα κοινωνικά μέσα αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και την εμπιστοσύνη των πελατών, με κάθε εταιρεία να προσαρμόζει τη στρατηγική της ανάλογα με τις αγορές και τις ανάγκες του κοινού της.