Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kasseri, Zacharoula"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση του ηλεκτρονικού εκφοβισμού στους φοιτητές/φοιτήτριες Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2024-08-01) Μελαμπιώτη, Χριστίνα; Τουμπακάρη, Μαρία; Melampioti, Christina; Toumpakari, Maria; Κασσέρη, Ζαχαρούλα; Παπαδάκη, Ελένη; Kasseri, Zacharoula; Papadaki, EleniΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του ηλεκτρονικού εκφοβισμού μεταξύ των φοιτητών/τριών Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και των τρόπων αντιμετώπισης. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με την χρήση ερωτηματολογίου με δείγμα 100 προπτυχιακών φοιτητών Κοινωνικής Εργασίας Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι αν και η πλειοψηφία του δείγματος (85,9%) έχουν λάβει ενημέρωση πως να διατηρούν τον εαυτό τους ασφαλή στο διαδίκτυο, ένα υψηλό ποσοστό (47,5%) έχει βιώσει ηλεκτρονικό εκφοβισμό. Συγκεκριμένα, οι άνδρες έχουν βιώσει ηλεκτρονικό εκφοβισμό σε στατιστικά σημαντικότερο υψηλότερο ποσοστό (75%) συγκριτικά με τις γυναίκες (43,7%). Οι φοιτητές (62,5%) παραδέχτηκαν ότι πρόσβαλαν άλλους μέσω μηνυμάτων, σε αντίθεση με τις φοιτήτριες (83,0%) που αναφέρουν ότι δεν έχουν προβεί σε κάποια τέτοια πράξη. Παρατηρούμε ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά, το 42,0% βίωσε ηλεκτρονικό εκφοβισμό στο λύκειο και το 30,4% στο πανεπιστήμιο. Όσον αφορά τη σχέση του θύματος με το θύτη, τα ευρήματα μας αποκάλυψαν ότι είναι πιο πιθανό ο θύτης να είναι κάποιος άγνωστος (49,1%) ή διαδικτυακός γνωστός (29,1%). Το 51% των ερωτώμενων θεωρεί ότι πρέπει να διαμορφωθεί πολιτική από το πανεπιστήμιο κατά του ηλεκτρονικού εκφοβισμού που να γίνει γνωστή στους φοιτητές/φοιτήτριες.Τεκμήριο Προκλήσεις και δυσκολίες φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2025-02-03) Τσαντάκη, Αικατερίνη; Tsantaki, Aikaterini; Κασσέρη, Ζαχαρούλα; Kasseri, ZacharoulaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές και φοιτήτριες με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ο κύριος στόχος είναι να αναλυθούν οι βασικές περιοχές όπου εμφανίζονται εμπόδια και να προταθούν στρατηγικές για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας αυτών των φοιτητών. Η έρευνα βασίζεται στην ποιοτική μεθοδολογία. Συγκεκριμένα, διεξήχθησαν ημιδομημένες συνεντεύξεις εις βάθος με φοιτητές με αναπηρίες, οι οποίες αναλύθηκαν βάσει της θεματικής ανάλυσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι οι φοιτητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα όπως περιορισμένη πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και εγκαταστάσεις. Παρά τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους, οι ανεπάρκειες στη προσβασιμότητα και η έλλειψη ευαισθητοποίησης παραμένουν σημαντικά εμπόδια. Η εργασία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι απαιτείται συντονισμένη δράση για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της υποστήριξης των φοιτητών με αναπηρίες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Προτάσσονται στρατηγικές όπως η βελτίωση των υποδομών, η ενίσχυση των προγραμμάτων ευαισθητοποίησης και η ανάπτυξη πολιτικών που να ενσωματώνουν τις ανάγκες όλων των φοιτητών, προκειμένου να εξασφαλιστεί ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή.