Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Lemonakis, Christos"
Τώρα δείχνει 1 - 5 of 5
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Κοστολόγηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων – Μελέτη περίπτωσης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-04-05) Νγκόμπα Κανέκα, Ρούθ; Ngkompa Kaneka, Routh; Λεμονάκης, Χρήστος; Lemonakis, ChristosΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη βιβλιογραφία για τις στρατηγικές κοστολόγησης στον ξενοδοχειακό τομέα, με έμφαση στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας μια συνολική ματιά στις τρέχουσες πρακτικές και προκλήσεις της διαχείρισης κόστους. Αρχικά, αναγνωρίζεται η σημασία του τουρισμού για την παγκόσμια και ειδικότερα για την ελληνική οικονομία, καθώς και ο ρόλος του στην ανάπτυξη και την προσφορά εργασίας. Η εργασία αναδεικνύει τον αντίκτυπο της εποχικότητας και του ανταγωνισμού στον ξενοδοχειακό τομέα και την ανάγκη για αποτελεσματική διαχείριση κόστους. Στο πλαίσιο αυτής εξετάζονται οι διάφορες μέθοδοι κοστολόγησης και διαχείρισης κόστους που έχουν αναπτυχθεί και εφαρμόζονται στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, όπως η κοστολόγηση βάσει δραστηριοτήτων, η στρατηγική λογιστική κόστους, και η ισορροπημένη κάρτα αποτελεσμάτων. Επιπλέον, επισημαίνεται η σημασία της λογιστικής κόστους για την ανάπτυξη στρατηγικών που αυξάνουν την αποτελεσματικότητα, την ανταγωνιστικότητα, και τη βιωσιμότητα των ξενοδοχείων. Η εργασία εστιάζει στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο ξενοδοχειακός τομέας στην Ελλάδα, όπως η εξάρτηση από την εποχικότητα, ο ανταγωνισμός, η βιωσιμότητα, και η διατήρηση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών παρά την πίεση για μείωση του κόστους. Παρουσιάζονται στρατηγικές και πρακτικές για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, όπως η βελτιστοποίηση των πόρων, η διαφοροποίηση των υπηρεσιών, και η εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διαχείρισης κόστους. Καταλήγοντας, η εργασία υπογραμμίζει τη σημασία της ενσωμάτωσης σύγχρονων συστημάτων διαχείρισης κόστους για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας και της μακροπρόθεσμης επιτυχίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, καθώς και την ανάγκη για συνεχή έρευνα και εξέλιξη στη διαχείριση κόστους στον τομέα της φιλοξενίας.Τεκμήριο ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου-Μελέτη ικανοποίησης πελατών για το νομό Λασιθίου.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-04-05) Καλογιάννης, Άγγελος; Kalogiannis, Angelos; Λεμονάκης, Χρήστος; Lemonakis, ChristosΣκοπός της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας αποτελεί η μελέτη της ικανοποίησης των πελατών του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου, εστιάζοντας στον Νομό Λασιθίου. Αρχικά, μελετάται ο ρόλος του ΚΤΕΛ, εστιάζοντας στον οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη, ενώ ακολούθως μελετώνται τα στοιχεία που συνθέτουν την ικανοποίηση των πελατών στις μεταφορές, επικεντρώνοντας στα ΚΤΕΛ. Έμφαση δίνεται και στην ανάλυση του υπό μελέτη ΚΤΕΛ. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας, μέσω ερωτηματολογίου που διαμορφώθηκε από τον συγγραφέα, εξετάζεται η ικανοποίηση των πελατών. Ειδικότερα, μελετώνται τα δημογραφικά στοιχεία των συμμετεχόντων στην έρευνα, η ικανοποίηση των πελατών-επιβατών, η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η αξιοπιστία, αλλά και η διαθεσιμότητα, προσβασιμότητα και ευκολία των χρηστών. Από την έρευνα αυτή προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα, με την πλειοψηφία των συμμετεχόντων να εκφράζουν υψηλή ικανοποίηση από τις υπηρεσίες που παρέχει το ΚΤΕΛ, εστιάζοντας σε ζητήματα που αφορούν την προσβασιμότητα, τη συχνότητα των δρομολογίων, τη συμπεριφορά του ανθρώπινου δυναμικού, όπως επίσης και την ικανοποίηση των προσδοκιών τους.Τεκμήριο Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και χρηματοδότηση μέσω του ΕΣΠΑ - Μελέτη για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Κρήτη(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Χρηματοοικονομική Διοίκηση, 2024-07-09) Κουτεντάκης, Αθανάσιος; Koutentakis, Athanasios; Λεμονάκης, Χρήστος; Lemonakis, ChristosΕίναι ζωτικής σημασίας οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις να λειτουργούν με αποτελεσματικό και βιώσιμο τρόπο για να διασφαλιστεί η ανάπτυξη της οικονομίας της κάθε χώρας. Για την εκτέλεση των διεργασιών αυτών είναι απαραίτητη εξασφάλιση κεφαλαίων. Ο κλάδος της φιλοξενίας της Ελλάδας είναι ιδιαίτερα αξιόλογος και σημαντικός και οι διάφοροι επενδυτές δείχνουν ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον. Το ΕΣΠΑ είναι ένα ελληνικό πρόγραμμα το οποίο εκτρέπει πόρους από την Ευρωπαϊκή Ένωση στη χώρα και στη συνέχεια, η επιβλέπουσα κυβέρνηση διανέμει τα χρήματα με τη μορφή στοχευόμενης χρηματοδότησης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των Μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Κρήτη και η χρηματοδότησή τους μέσω του ΕΣΠΑ. Στην μελέτη συμμετείχαν συνολικά 105 άτομα που εργάζονται στο χώρο των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην Κρήτη κατά την διάρκεια του 2023. Ο συντελεστής χ2 του Pearson’s χρησιμοποιήθηκε για την συσχέτιση των ποιοτικών μεταβλητών και τον έλεγχο των διαφορών συχνοτήτων. Τα αποτελέσματα από τις ερωτήσεις αποκαλύπτουν στοιχεία όπως, κατά πόσο οι επιχειρήσεις ενημερώνονται σχετικά με τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα, το λόγο και την ύπαρξη αίτησης υπαγωγής σε κάποιο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Το είδος και τα προβλήματα των συγκεκριμένων διαδικασιών χρηματοδότησης και τους λόγους που έγινε η επένδυση. Την επίδρασή τους και κατά πόσο επηρεάστηκε η ομαλή λειτουργεία της εκάστοτε επιχείρησης. Την συνολική ικανοποίηση των ερωτώμενων σχετικά με τη χρήση του χρηματοδοτούμενου προγράμματος, εάν θα επανεντασσόντουσαν και εάν θα υπήρχε πιθανότητα για σύσταση σε κάποιο πρόσωπο για αίτηση σε κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα χρηματοδότησης. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρξε στην κατηγοριοποίηση των ξενοδοχειακών μονάδων μεταξύ 1-3 αστέρων και σε 4-5 αστέρων.Τεκμήριο Χρηματοοικονομική τεχνολογία – Fintech και διαχείριση επενδύσεων – Μελέτη περίπτωσης της revolut.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-04-15) Ζαχαριουδάκης, Δημήτρης; Zacharioudakis, Dimitris; Καλαβρής, Χρήστος; Kalavris, Christos; Λεμονάκης, Χρήστος; Lemonakis, ChristosΟ επιταχυνόμενος ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών οδήγησε σε μια νέα εποχή λύσεων χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (FinTech), αναδιαμορφώνοντας το τοπίο της διαχείρισης επενδύσεων και των τραπεζών. Μεταξύ των πρωτοποριών αυτού του μετασχηματισμού είναι η Revolut, μια εταιρεία FinTech που εξελίχθηκε γρήγορα από μια startup σε μια παγκόσμια οικονομική υπερεφαρμογή. Αυτή η διατριβή παρουσιάζει μια εις βάθος μελέτη περίπτωσης της Revolut, εξετάζοντας την καινοτόμο προσέγγισή της στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, την εξέλιξη του επιχειρηματικού της μοντέλου και τον αντίκτυπό της στον παραδοσιακό κλάδο διαχείρισης επενδύσεων και στον τραπεζικό τομέα. Μέσω ολοκληρωμένης ανάλυσης, αυτή η μελέτη διερευνά τη στρατηγική επέκταση της Revolut, τη διαφοροποίηση των υπηρεσιών και τα τεχνολογικά θεμέλια που διευκολύνουν τις δραστηριότητές της, προσφέροντας πληροφορίες για την ταχεία ανάπτυξη των χρηστών, τη δημιουργία εσόδων και τις αυξήσεις αποτίμησης. Επιπλέον, η διατριβή πραγματεύεται τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Revolut, συμπεριλαμβανομένων των ρυθμιστικών εμποδίων και του ανταγωνισμού στην αγορά, ενώ παράλληλα τονίζει την προσαρμοστικότητα και την ανθεκτικότητα της εταιρείας. Η μελέτη ολοκληρώνεται εξετάζοντας τη συμβολή της Revolut στον τομέα FinTech και τις επιπτώσεις της στο μέλλον των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, δίνοντας έμφαση στο ρόλο των λύσεων που βασίζονται στην τεχνολογία στον εκδημοκρατισμό της πρόσβασης στις χρηματοπιστωτικές αγορές και στον επαναπροσδιορισμό των προσδοκιών των πελατών.Τεκμήριο Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τραπεζικό κλάδο: μελέτη περίπτωσης σε ελληνικό τραπεζικό ίδρυμα.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-04-18) Εγγλεζάκης, Εμμανουήλ; Englezakis, Emmanouil; Λεμονάκης, Χρήστος; Lemonakis, ChristosΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να εντοπιστούν τα επίπεδα στα οποία έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών συστημικών τραπεζών, καθώς επίσης και να καταγράφουν οι πεποιθήσεις των πελατών και των τραπεζικών υπαλλήλων ως προς τα οφέλη και τις προκλήσεις που συνοδεύουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα στην οποία το ερευνητικό δείγμα απαρτιζόταν τόσο από 117 πελάτες τραπεζικών ιδρυμάτων, όσο και από 112 τραπεζικούς υπαλλήλους που εργάζονται σε ελληνική συστημική τράπεζα. Σε αμφότερες τις κατηγορίες συμμετεχόντων ακολουθήθηκε η τυχαία δειγματοληψία και η δειγματοληψία χιονοστιβάδας. Τα ερευνητικά δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω δύο δομημένων ερωτηματολογίων, ένα προς κάθε κατηγορία συμμετεχόντων, ενώ η στατιστική ανάλυση έγινε μέσω του SPSS. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τόσο οι τραπεζικοί υπάλληλοι της τράπεζας Πειραιώς, όσο και οι πελάτες των ελληνικών τραπεζικών ιδρυμάτων, θεωρούν μέτρια την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού των τραπεζών. Μάλιστα, οι τραπεζικοί υπάλληλοι επιβεβαίωσαν τα μέτρια επίπεδα ενσωμάτωσης της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας από την τράπεζά τους. Για τους πελάτες, βασικότερο όφελος του ψηφιακού μετασχηματισμού των τραπεζών είναι η μείωση του όγκου συναλλαγών των τραπεζών με τους ίδιους και βασικότερη πρόκληση είναι η αυξημένη αντίσταση του κοινού προς τις αλλαγές που επιφέρει η ηλεκτρονική διακυβέρνηση. Για τους τραπεζικούς υπαλλήλους, βασικότερο όφελος του ψηφιακού μετασχηματισμού των τραπεζών είναι η αναδιοργάνωση των εσωτερικών διεργασιών των τραπεζών και βασικότερη πρόκληση είναι η ανεπαρκής υλικοτεχνική υποδομή των τραπεζών.