Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Perakakis, Emmanouil"
Τώρα δείχνει 1 - 4 of 4
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ethical marketing: ο ρόλος της ηθικής στο σύγχρονο μάρκετινγκ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-08-03) Μωραΐτη, Βασιλεία; Moraiti, Vasileia; Περακάκης, Εμμανουήλ; Perakakis, EmmanouilΗ πτυχιακή εργασία εξετάζει τον ρόλο της ηθικής στο σύγχρονο μάρκετινγκ, εστιάζοντας στις αρχές της διαφάνειας, της ειλικρίνειας και της υπευθυνότητας. Μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης και ανάλυσης περιπτώσεων, αναλύονται οι βασικές αρχές και θεωρίες που υποστηρίζουν την ηθική στον επιχειρηματικό τομέα. Επιπλέον, πραγματοποιείται έρευνα για την αξιολόγηση της αντίληψης και της ανταπόκρισης των καταναλωτών στις ηθικές πρακτικές μάρκετινγκ. Τα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι εταιρείες που εφαρμόζουν ηθικές πρακτικές απολαμβάνουν αυξημένη εμπιστοσύνη και αφοσίωση από τους πελάτες, κάτι που οδηγεί σε μακροπρόθεσμη επιτυχία. Η εργασία τονίζει τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ κέρδους και ηθικής και προτείνει πρακτικές κατευθύνσεις για την ενίσχυση της ηθικής συνείδησης στον επιχειρηματικό τομέα, συμβάλλοντας στη δημιουργία θετικών κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων.Τεκμήριο Η διερεύνηση του άγχους και της ποιότητας ζωής σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού που υποβάλλονται σε χημειοθεραπεία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2018-06-12) Θρούβαλα, Χριστίνα; Περακάκης, Εμμανουήλ; Πόγκα, Αικατερίνη; Throuvala, Christina; Perakakis, Emmanouil; Pogka, AikateriniΣκοπός: Στην παρούσα εργασία μας, επιχειρείται να κατανοηθεί το άγχος και η ποιότητα ζωής των γυναικών με καρκίνο του μαστού που υποβάλλονται σε χημειοθεραπεία καθώς και η διερεύνηση τυχών συσχετίσεων μεταξύ αυτών, το οποίο αποτελεί μια πάθηση της σύγχρονης εποχής όπου η συχνότητα του στην χώρα μας και οι παρενέργειες στην ποιότητα ζωής των ατόμων αυτών αυξάνεται συνεχώς. Υλικό και μέθοδος: Διεξήχθη μια σύγχρονη μελέτη στην κοινότητα από το 2017 μέχρι το 2018 και συγκεκριμένα στο Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου (Βενιζέλειο ), Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ) και το Κέντρο ημερήσιας νοσηλείας Νίκος Κούρκουλος (Ογκολογικού Νοσοκομείου Αγίου Σάββα) στην Αθήνα, σε δείγμα των 196 γυναικών που είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού και υποβάλλονταν σε χημειοθεραπεία. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα αξιολόγησης της ποιότητας ζωής των ασθενών EORTC QLQ- C30 και η συμπληρωματική κλίμακα αξιολόγησης της ποιότητας ζωής των ασθενών EORTC QLQ-BR23. Αποτελέσματα: Κατά την διάρκεια της έρευνας μας παρατηρήθηκε ενδεικτικά ότι ο μεγαλύτερος αριθμός των ασθενών μας (75%) ανάφερε ανησυχία για την μελλοντική τους υγεία, καθώς και ένας σχετικά μεγάλος αριθμός (45,9%) γυναικών ανάφερε ότι η οικογενειακές τους σχέσεις επηρεάζονται από την εμφάνιση καρκίνου του μαστού και προκαλούν ενδοοικογενειακές διαταραχές και μείωση της συναισθηματικής ευημερίας. Ακόμη, παρατηρήθηκε ότι το 61,73% των ασθενών ανέφερε ότι αντιμετώπισαν δυσκολίες στην κοινωνική τους ζωή και την εργασιακή τους δραστηριότητα, ενώ ένα 72,96% βρίσκεται σε κατάσταση μελαγχολίας. Συμπεράσματα: Με γνώση του νοσηλευτικού προσωπικού για την επίδραση της νόσου και της θεραπείας στην ποιότητα ζωής των ατόμων με καρκίνο του μαστού καθίστανται ικανοί και άξιοι για την παροχή υψηλών υπηρεσιών ποιότητας φροντίδας. Η καλύτερη στήριξη σε ασθενείς οι οποίοι είναι σε μεγαλύτερο ρίσκο να παρουσιάσουν ψυχολογικά συμπτώματα κατά τη διάρκεια της θεραπείας ή μετά από αυτή, όπως και να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές για καλυτέρευση των συμπτωμάτων για όσους τις χρειάζονται καθίστανται αναγκαία. Είναι σημαντικό οι ανάγκες αυτών των γυναικών να αναλύονται σε βάθος, ώστε να γίνουν καλύτερα κατανοητές οι συνέπειες του καρκίνου του μαστού και της θεραπείας. Η μείωση του άγχους και γενικότερα η καλύτερη ποιότητα ζωής θα είναι εφικτό με την ύπαρξη ενός διαλόγου και μιας σωστής επικοινωνίας μεταξύ των νοσηλευτών και των ασθενών. Η βάση για την εφαρμογή και αξιολόγηση προγραμμάτων υγείας που θα έχουν στόχο την αύξηση ευημερίας των ατόμων αυτών μπορούν να αποτελέσουν τα ευρήματα αυτά της έρευνας.Τεκμήριο Μελέτη χρήσης social media από δήμους της Ελλάδας ως εργαλείο μάρκετινγκ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-04-16) Διαμάντη, Ελένη; Diamanti,Eleni; Περακάκης, Εμμανουήλ; Perakakis, EmmanouilΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η χρήση των social media ως ένα εργαλείο μάρκετινγκ από τους 332 δήμους της Ελλάδας και ιδιαίτερα από τους δήμους των Περιφερειών Κρήτης, Βορείου και Νοτίου Αιγαίου. Στην αρχή γίνεται μια αναφορά στο μάρκετινγκ και την εξέλιξή του και πως από τις παραδοσιακές μορφές του και εργαλεία φτάσαμε σήμερα να χρησιμοποιούμε τα social media ως ένα βασικό εργαλείο για το μάρκετινγκ και την επικοινωνία των επιχειρήσεων και των οργανισμών με το κοινό. Στη συνέχεια γίνεται μια περιγραφή της λειτουργίας των social media και ακολουθεί η καταγραφή των κυριότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Συγχρόνως γίνεται μια αναφορά στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, στα οφέλη και στα εμπόδια που προκύπτουν από την χρήση της, καθώς και ποια είναι η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα και στη δημόσια διοίκησή της. Τέλος τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι 332 δήμοι της Ελλάδας θα πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ασκούν μάρκετινγκ προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις. Αυτό θα επιτευχθεί με τον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο επικοινωνούν όχι μόνο με του πολίτες τους αλλά και με τους επισκέπτες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από την χρήση των social media, καθώς αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας ζωής και συνεχώς κερδίζουν έδαφος στον τρόπο επικοινωνίας, αποτελώντας ένα εργαλείο μάρκετινγκ σαφώς πιο οικονομικό αλλά και πιο αποτελεσματικό σε σύγκριση με τα έως τώρα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας.Τεκμήριο Πολυαισθητηριακό μάρκετινγκ.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-03-27) Κικάκη, Ειρήνη; Kikaki, Eirini; Περακάκης, Εμμανουήλ; Perakakis, EmmanouilΗ παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά τον ρόλο και τη σημασία του αισθητηριακού μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση, εξετάζοντας πώς οι ανθρώπινες αισθήσεις επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και ενισχύουν τη σύνδεση των καταναλωτών με προϊόντα και υπηρεσίες. Μέσα από ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και πρωτότυπης έρευνας, η εργασία αναλύει τις πρακτικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν μια θετική εμπειρία για τους καταναλωτές τους. Η πρωτογενής έρευνα διεξήχθη με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων. Επιπλέον, παρουσιάζονται δύο περιπτωσιολογικές μελέτες, η Coco Mat και η KFC, που υπογραμμίζουν τη συμβολή του αισθητηριακού μάρκετινγκ στην αύξηση της πελατειακής βάσης και στη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Τα ευρήματα δείχνουν την ευνοϊκή επιρροή των αισθητηριακών εμπειριών στις αντιλήψεις των καταναλωτών και στις προθέσεις αγοράς ενώ τονίζουν τον ρόλο της συναισθηματικής σύνδεσης και της εξατομίκευσης. Η εργασία ολοκληρώνεται με προτάσεις σχετικά με τη σωστή χρήση του αισθητηριακού μάρκετινγκ και παρέχει κάποιες μελλοντικές έρευνες, καθώς και μερικές χρήσιμες κατευθυντήριες γραμμές για περαιτέρω έρευνα και εφαρμογή.