Μεταπτυχιακές εργασίες / Master Theses
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογή
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές εργασίες / Master Theses ανά Θέμα "businesses"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη πωλήσεων σε εταιρίες βιομηχανικών προϊόντων. Μια επεξηγηματική μελέτη.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-04-17) Μαυροκουκουλάκη, Ζαχαρένια; Mavrokoukoulaki, Zacharenia; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια εκτενή μελέτη των μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ και της χρήσης τους για την ανάπτυξη πωλήσεων σε εταιρίες βιομηχανικών προϊόντων. Στόχος της μελέτης είναι η παρουσίαση των διαφόρων τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθώς επίσης και η αποτελεσματικότητα αυτών των μεθόδων στη στρατηγική πωλήσεων των επιχειρήσεων. Προκειμένου να εξερευνήσουμε και να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το digital marketing από τις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους, πραγματοποιήσαμε μελέτη περίπτωσης της Προμηθευτικής Μετάλλων Κρήτης ΑΕΒΕ, μιας B2B εταιρίας στον χώρο των μετάλλων. Περιγράφονται αναλυτικά οι ψηφιακές πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί, όπως το social media marketing, και το Google My Business, ενώ αναλύονται επίσης τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας στον τομέα αυτό. Κατά την έρευνα που διεξήχθη, παρατηρήθηκε ότι η εταιρία εστιάζει στον ψηφιακό προσανατολισμό της, παρακολουθεί τις νέες τάσεις και προσαρμόζει τη στρατηγική της ανάλογα. Η εταιρία διατηρεί ενεργή παρουσία σε διάφορα social media, όπως το Facebook, το LinkedIn, το Instagram, το YouTube. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει μια επίσημη ιστοσελίδα όπου στον χώρο των μετάλλων μια ιστοσελίδα αποτελεί συνήθως το βασικό εργαλείο επικοινωνίας και πληροφόρησης για τις επιχειρήσεις στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Μαζί με το website, η επιχείρηση έχει δημιουργήσει ένα εταιρικό προφίλ στην Google, και έτσι η επιχείρηση έχει εδραιώσει την παρουσία της στο διαδίκτυο, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να επικοινωνούν μαζί της εύκολα και να αυξήσει τον αριθμό των πωλήσεων της. Πραγματοποιήσαμε τρία In-Depth Interviews με στελέχη ανταγωνιστών επιχειρήσεων. Στόχος ήταν να κατανοήσουμε τις απόψεις τους σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του, την επίδρασή του και τον αντίκτυπό του στον κλάδο. Τέλος γίνονται μερικές προτάσεις για τη βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα.