Incredible Crete: oι απόψεις των Κρητικών για την προβολή του τόπου τους από τα ψηφιακά μέσα της Περιφέρειας Κρήτης.

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας
Ημερομηνία
2024-07-30
Τίτλος Εφημερίδας
Περιοδικό ISSN
Τίτλος τόμου
Εκδότης
ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται τις απόψεις που έχουν οι Κρητικοί, που είτε διαμένουν στην Κρήτη είτε κατάγονται από αυτή, για τις ενέργειες που κάνει η περιφέρεια Κρήτης για την προβολή του τόπου τους. Για την διεξαγωγή της έρευνας μοιράστηκαν 300 έντυπα αλλά κατά κύριο λόγο ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια τα οποία αποτελούνταν από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις με κλίμακα Likert αλλά και ερωτήσεις ανοικτού τύπου. Συγκεντρωτικά, οι περισσότεροι Κρητικοί είναι ενήμεροι για τις προσπάθειες τις περιφέρειας και αναφέρουν ότι είναι σχετικά ικανοποιημένοι. Αναφέρουν όμως, ότι είναι σημαντικό να προβεί η περιφέρεια σε κινήσεις εκσυγχρονισμού των τουριστικών δόμων καθώς και ενδυνάμωση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Η έρευνα θα μπορούσε να επεκταθεί και σε πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό, σε άλλες περιφέρειες καθώς και πιο στοχευμένα σε άτομα που ασχολούνται με τον τουρισμό.
The present research is about the opinions that, people from Crete or people that live in Crete, have for the actions of Cretan region for the promotion of their region. For this research 300 printed but mostly online questionnaires were distributed. The questionnaires had multiple choice question, question with Likert scale and open-ended questions. Overall, most Cretan people were aware of the actions of Cretan region, and they mention they are relatively satisfied. Although they mention that, it is important for the region to try to reinforce the modernization of the establishments and the empowerment of alternative forms of tourism. The research could be expanded to greater population, different regions and people that work in tourism.
Περιγραφή
Λέξεις-κλειδιά
Τουρισμός, Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, Ψηφιακά μέσα, Μάρκετινγκ, Τουριστικός προορισμός, Κρήτη, Tourism, Alternative forms of tourism, Digital media, Marketing, Tourism destination, Crete
Παραπομπή