Στρατηγική διαχείριση κρίσεων και αντιμετώπισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μικρογραφία εικόνας
Ημερομηνία
2024-12-26
Τίτλος Εφημερίδας
Περιοδικό ISSN
Τίτλος τόμου
Εκδότης
ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Περίληψη
Η κεντρική ιδέα αυτής της έρευνας είναι να βοηθήσει και να περιγράψει στους αναγνώστες τις στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων και αντιμετώπισης των social media για να ξέρουν και οι χρήστες και οι επιχειρήσεις πως να αντιμετωπίζουν μια κρίση είτε αυτή είναι από μέσα από την επιχείρηση είτε από έξω. Η εργασία αυτή διαπραγματεύεται με τα είδη των κρίσεων, τα χαρακτηριστικά, τον κύκλο, τα στάδια, επικοινωνία, την επιρροή και τη στρατηγική κτλ..
The basic idea of this search is to help and set to readers the strategies for crisis management and dealing with social media so that both users and businesses know how to deal with a crisis whether it is from inside the business or from outside. This work negotiates with types of crises, characteristics, cycle, stages, communication, influence and strategy etc.
Περιγραφή
Λέξεις-κλειδιά
social media, κρίση, νέες τεχνολογίες & διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας του Αγίου Νικολάου, crisis, new technologies & management science and technology of Agios Nikolaos
Παραπομπή