Enhancing procedural content generation by implementing machine learning techniques and user profiling

Φόρτωση...
Μικρογραφία εικόνας
Ημερομηνία
2025-11-07
Τίτλος Εφημερίδας
Περιοδικό ISSN
Τίτλος τόμου
Εκδότης
ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Μηχανικών Πληροφορικής
Περίληψη
Procedural Content Generation (PCG) has evolved significantly since its inception in the 1980s, transitioning from a basic tool for randomizing game levels to a sophisticated method capable of generating diverse and dynamic content across various digital media. This thesis explores the integration of PCG with user profiling to develop a framework that creates deeply personalized gaming experiences. The proposed framework aims to generate game content that adapts not only to a player’s actions but also to their preferences, emotional state, and skills while guaranteeing that the gameplay will not be hindered. Our research focuses on how user profiles can guide the PCG process, allowing for the creation of unique, player-centric content that enhances immersion, replayability, and engagement. This thesis contributes to the growing field of dynamic content generation, providing insights into how games can evolve to offer more personalized and emotionally resonant experiences.
Η διαδικαστική δημιουργία περιεχομένου (Procedural Content Generation, PCG) εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1980 και έχει εξελιχθεί σημαντικά, μεταβαίνοντας από ένα βασικό εργαλείο τυχαίου σχεδιασμού των επιπέδων παιχνιδιών σε μια εξελιγμένη μέθοδο ικανή να δημιουργεί ποικίλο και δυναμικό περιεχόμενο σε διάφορα ψηφιακά μέσα. Μέσα από την έρευνα μας διερευνάμε την ενσωμάτωση της τεχνικής αυτής με τη δημιουργία προφίλ χρηστών, με σκοπό την ανάπτυξη ενός πλαισίου που δημιουργεί βαθιά εξατομικευμένες εμπειρίες παιχνιδιού. Το προτεινόμενο πλαίσιο στοχεύει στη δημιουργία περιεχομένου παιχνιδιών που προσαρμόζεται όχι μόνο στις ενέργειες του παίκτη, αλλά και στις προτιμήσεις, τη συναισθηματική του κατάσταση και τις δεξιότητές του, ενώ παράλληλα εγγυάται ότι η ροή του παιχνιδιού δεν θα παρεμποδίζεται. Η έρευνά μας επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα προφίλ χρηστών μπορούν να καθοδηγήσουν τη διαδικασία PCG, επιτρέποντας τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου που ενισχύει την εμβύθιση, την επαναληψιμότητα και την εμπλοκή. Στόχος της εργασίας είναι να συμβάλλει στον αναπτυσσόμενο τομέα της δημιουργίας δυναμικού περιεχομένου, παρέχοντας πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο τα παιχνίδια μπορούν να εξελιχθούν.
Περιγραφή
Λέξεις-κλειδιά
Procedural content generation, Machine learning, User profile, Διαδικαστική δημιουργία περιεχομένου, Μηχανική μάθηση, Προφίλ χρήστη
Παραπομπή