Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογή
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Θέμα "advertising"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση της προώθησης των live betting και live casino μέσω των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-04-08) Μαθιουδάκης, Γεώργιος; Mathioudakis, Georgios; Κονσολάκη, Καλλιόπη; Konsolaki, KalliopiΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την επίδραση της προώθησης του Live Betting και του Live Casino μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Οι στοιχηματικές εταιρείες εφαρμόζουν στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, αξιοποιώντας διαφημίσεις, προωθητικές ενέργειες με σκοπό τη μεγιστοποίηση της αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές. Η έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου, διερευνά την επιρροή αυτών των πρακτικών στις αγοραστικές επιλογές και τη στάση των χρηστών έναντι του διαδικτυακού στοιχηματισμού. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη ενίσχυσης των ρυθμιστικών πλαισίων και της καταναλωτικής ενημέρωσης, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι οικονομικές, ψυχολογικές και κοινωνικές προεκτάσεις του φαινομένου.Τεκμήριο Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-06-08) Πέεβ, Αντρέα; Peev, Antrea; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τη σύνθετη σχέση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) και του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στο πώς η ΣΝ συμβάλλει στην αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ, ιδιαίτερα στον τομέα της διαφήμισης. Η μελέτη ξεκινά με μια εις βάθος ανάλυση των κύριων θεωρητικών μοντέλων της ΣΝ, συμπεριλαμβανομένου του τετρακλαδικού μοντέλου των Mayer-Salovey, του μικτού μοντέλου του Goleman και του μοντέλου συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης του Bar-On. Αυτά τα πλαίσια παρέχουν τη βάση για την κατανόηση του πώς η συναισθηματική επίγνωση, ρύθμιση και έκφραση παίζουν κρίσιμο ρόλο στην ανθρώπινη αλληλεπίδραση, η οποία είναι κεντρική στην επικοινωνία του μάρκετινγκ. Το δεύτερο μέρος της εργασίας εστιάζει στις αρχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, αναδεικνύοντας βασικές έννοιες όπως η εμπλοκή των πελατών, η αντίληψη της μάρκας και το συναισθηματικό branding. Εξετάζοντας τόσο τις παραδοσιακές όσο και τις ψηφιακές πρακτικές μάρκετινγκ, η εργασία τονίζει πώς οι έμποροι χρησιμοποιούν στρατηγικά τα συναισθήματα για να διαμορφώσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών, να αυξήσουν την αφοσίωση και να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες μάρκας. Τέλος, διερευνάται εκτενώς η επικάλυψη μεταξύ συναισθηματικής νοημοσύνης και μάρκετινγκ. Η εργασία εντοπίζει περιοχές όπου η συναισθηματική νοημοσύνη ενισχύει την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ, όπως η ενσυναισθητική επικοινωνία, η συναισθηματική απήχηση στη διαφήμιση και η ικανότητα κατανόησης και πρόβλεψης των συναισθηματικών αντιδράσεων των καταναλωτών. Μέσα από μελέτες περίπτωσης και εμπειρική έρευνα, αποκαλύπτεται ότι η υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη μεταξύ των επαγγελματιών του μάρκετινγκ μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερες σχέσεις με τους καταναλωτές, πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις και συνολικά βελτιωμένα αποτελέσματα μάρκετινγκ. Αυτή η εργασία συμβάλλει τόσο στους τομείς της έρευνας στη συναισθηματική νοημοσύνη όσο και στην πρακτική του μάρκετινγκ, προσφέροντας νέες ιδέες σχετικά με το πώς οι συναισθηματικές ικανότητες αξιοποιούνται για την επίτευξη επιχειρηματικής επιτυχίας. Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η ενσωμάτωση της συναισθηματικής νοημοσύνης στις στρατηγικές μάρκετινγκ θα μπορούσε να αποτελέσει βασικό διαφοροποιητικό παράγοντα στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά.