Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mastorakis, Georgios"
Τώρα δείχνει 1 - 6 of 6
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Chatbots και υποστήριξη πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-06-07) Μαυροειδή, Ουρανία; Mavroeidi, Ourania; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα ερευνητική μελέτη εξετάζει βασικές πτυχές των αλληλεπιδράσεων των χρηστών με chatbot σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικού εμπορίου που αφορούν την εξατομίκευση, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την επίδραση των προηγούμενων εμπειριών στις εμπειρίες των χρηστών chatbot, οι οποίες τελικά επηρεάζουν το αν θα χρησιμοποιήσουν chatbots στο μέλλον. Χρησιμοποιώντας μια ποσοτική μεθοδολογία, αναλύθηκαν δεδομένα από 122 χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου για να διερευνηθεί πώς αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στην ικανοποίηση και την αφοσίωση των χρηστών απέναντι στα chatbots. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν μια διαφοροποιημένη προοπτική όπου οι νεότεροι χρήστες παρουσιάζουν μεγαλύτερη ικανοποίηση από τις αλληλεπιδράσεις με chatbot σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες ηλικίες. Η θετική προηγούμενη εμπειρία ενισχύει επίσης σημαντικά την προθυμία χρήσης του chatbot. Το επίπεδο εξατομίκευσης και η εμπιστοσύνη των χρηστών στα chatbots είχαν σημαντική, ισχυρή θετική σχέση με την προθυμία των χρηστών να χρησιμοποιήσουν το chatbot για να ολοκληρώσουν μια μελλοντική συναλλαγή. Αυτές οι γνώσεις σηματοδοτούν την ανάγκη για προσωπικές εμπειρίες chatbot, ώστε να υπάρχει εμπιστοσύνη προς την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρά τις γνώσεις που παρέχονται, η μελέτη αναγνωρίζει περιορισμούς, όπως η εξάρτηση από αυτοαναφερόμενα δεδομένα και η δειγματοληψία ευκολίας. Οι μελλοντικές έρευνες θα πρέπει να διεξάγουν διαχρονικές μελέτες που χρησιμοποιούν ποιοτικές μεθόδους για να εμβαθύνουν περισσότερο στις αποχρώσεις της αλληλεπίδρασης με τα chatbots. Συνεπώς, η παρούσα εργασία συμβάλλει στη βιβλιογραφία σχετικά με την ενσωμάτωση της ΤΝ στο ηλεκτρονικό εμπόριο με έμφαση στα σημεία κλειδιά που συμβάλλουν στον καθορισμό της εμπειρίας και της εμπλοκής των χρηστών με τα chatbots.Τεκμήριο Γενικά περί Φ.Π.Α ενδοκοινοτικές συναλλαγές ως προς τον νόμο 2859/2000.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2011-06-02T13:07:18Z) Μαστοράκης, Γεώργιος; Γρηγοράκης, Χαράλαμπος; Mastorakis, Georgios; Grigorakis, CharalamposΟ φόρος προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.) υιοθετήθηκε με το Ν.1642/1986 (ΦΕΚ 125/Α) την 1η Ιανουαρίου 1987 και αποτέλεσε τη-βασική φορολογική μεταβολή που έπρεπε να κάνει η χώρα μας ύστερα από την ένταξη μας της στην Κοινότητα. Η κωδικοποίηση αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη: στο πρώτο μέρος περιλαμβάνονται οι διατάξεις του νόμου 2859/2000 όπως ισχύουν μέχρι σήμερα, και στην οποία για την διευκόλυνση όσων διατρέχουν στην παρούσα κωδικοποίηση έχει γίνει συσχετισμός των διατάξεων του παραπάνω νόμου με τον νόμο 1642/1986. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται οι κυριότερες αποφάσεις, εγκύκλιοι, διαταγές κ.λ.π. οι οποίες έχουν εκδοθεί από την πρώτη ημέρα εφαρμογής του ΦΠΑ στη χώρα μας μέχρι και σήμερα. Ο ΦΠΑ εφαρμόζεται σήμερα σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο φόρος αυτός υιοθετήθηκε εκεί για να αντικαταστήσει άλλους έμμεσους φόρους δαπάνης, που υπήρχαν πριν από αυτόν. (Όπως για παράδειγμα το χαρτόσημο τιμολογίων, και το φόρο κύκλου εργασιών)Τεκμήριο Διαχείριση κρίσεων στα κοινωνικά δίκτυα.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-10-17) Ζιάκα, Μαρία; Ziaka, Maria; Κανταλής, Ζαχαρίας; Kantalis, Zacharias; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΤα κοινωνικά μέσα έχουν εξελιχθεί σε έναν κύριο τρόπο επικοινωνίας και διαχείρισης κρίσεων. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το τέλος του 2017 έως τις αρχές του 2018 επανεξέτασε αυτήν την πραγματικότητα και ανέδειξε τη σημασία της χρήσης των κοινωνικών μέσων στη διαχείριση κρίσεων. Οι ερευνητές συνέκριναν τις γνώσεις που εξερευνήθηκαν σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τη διαχείριση κρίσεων και ανέδειξαν τη μεταμόρφωση του τοπίου επικοινωνίας κρίσεων λόγω της πιο διαδραστικής φύσης των μέσων αυτών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι κρίσεις μπορούν να προκληθούν ή να διαδοθούν μέσω των κοινωνικών μέσων. Ωστόσο, τα ίδια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση μιας κρίσης. Αυτό σημαίνει ότι οι επαγγελματίες πρέπει να κατανοούν πώς λειτουργούν τα κοινωνικά μέσα και πώς να τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά για την επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους φορείς κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Πέραν αυτού, η μελέτη παρουσιάζει επιπρόσθετα ευρήματα, καθώς και περιορισμούς και σημαντικές προτάσεις για ερευνητές και επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τη σημασία των κοινωνικών μέσων στην επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων.Τεκμήριο Μελέτη μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη πωλήσεων σε εταιρίες βιομηχανικών προϊόντων. Μια επεξηγηματική μελέτη.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-04-17) Μαυροκουκουλάκη, Ζαχαρένια; Mavrokoukoulaki, Zacharenia; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια εκτενή μελέτη των μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ και της χρήσης τους για την ανάπτυξη πωλήσεων σε εταιρίες βιομηχανικών προϊόντων. Στόχος της μελέτης είναι η παρουσίαση των διαφόρων τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθώς επίσης και η αποτελεσματικότητα αυτών των μεθόδων στη στρατηγική πωλήσεων των επιχειρήσεων. Προκειμένου να εξερευνήσουμε και να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το digital marketing από τις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη των πωλήσεων τους, πραγματοποιήσαμε μελέτη περίπτωσης της Προμηθευτικής Μετάλλων Κρήτης ΑΕΒΕ, μιας B2B εταιρίας στον χώρο των μετάλλων. Περιγράφονται αναλυτικά οι ψηφιακές πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί, όπως το social media marketing, και το Google My Business, ενώ αναλύονται επίσης τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας στον τομέα αυτό. Κατά την έρευνα που διεξήχθη, παρατηρήθηκε ότι η εταιρία εστιάζει στον ψηφιακό προσανατολισμό της, παρακολουθεί τις νέες τάσεις και προσαρμόζει τη στρατηγική της ανάλογα. Η εταιρία διατηρεί ενεργή παρουσία σε διάφορα social media, όπως το Facebook, το LinkedIn, το Instagram, το YouTube. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει μια επίσημη ιστοσελίδα όπου στον χώρο των μετάλλων μια ιστοσελίδα αποτελεί συνήθως το βασικό εργαλείο επικοινωνίας και πληροφόρησης για τις επιχειρήσεις στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Μαζί με το website, η επιχείρηση έχει δημιουργήσει ένα εταιρικό προφίλ στην Google, και έτσι η επιχείρηση έχει εδραιώσει την παρουσία της στο διαδίκτυο, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να επικοινωνούν μαζί της εύκολα και να αυξήσει τον αριθμό των πωλήσεων της. Πραγματοποιήσαμε τρία In-Depth Interviews με στελέχη ανταγωνιστών επιχειρήσεων. Στόχος ήταν να κατανοήσουμε τις απόψεις τους σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του, την επίδρασή του και τον αντίκτυπό του στον κλάδο. Τέλος γίνονται μερικές προτάσεις για τη βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα.Τεκμήριο Τεχνητή νοημοσύνη και influencer marketing.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-05-17) Κοκολάκη, Χριστίνα; Kokolaki, Christina; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΟ βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι ο τρόπος με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη ωφελεί το μάρκετινγκ και συγκεκριμένα το μάρκετινγκ επιρροής. Θα αναλυθεί η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ επιρροής από πολύπλευρες θεματικές ενότητες. Τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν την αγοραστική/καταναλωτική συμπεριφορά. Αυτό συνέβη από όταν ξεκίνησε να λειτουργεί η δράση των ανθρώπων που ασκούν επιρροή οι οποίοι έχουν αποδώσει ραγδαίες αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών, οι λεγόμενοι επηρεαστές. Η παρούσα μελέτη αφορά δυο επιμέρους έννοιες. Αρχικά από τον χώρο της επιστήμης και της μηχανικής, φτάσαμε στην γέννηση της τεχνητής νοημοσύνης. Από την διεύρυνση του μάρκετινγκ πρόκυψε μια νέα στρατηγική, αυτή του μάρκετινγκ επιρροής. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, συγκεκριμένα από μέσα του 20ου αιώνα η Τεχνητή Νοημοσύνη, θα έλεγε κανείς πως τα αποτελέσματα της σε όλους τους τομείς και ιδιαιτέρως στο μάρκετινγκ είναι εντυπωσιακά παρά την πρόσφατη της ένταξης. Από την άλλη πλευρά ο 21ος αιώνας έχει χαρακτηριστεί για την αδιάκοπή και ανοδική πρόοδο της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στα κοινωνικά δίκτυα τα οποία εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς, και έχουν εισέλθει στην καθημερινότητα των ανθρώπων και του επιχειρηματικού κόσμου. Ήρθαν στις ζωές μας κι δημιούργησαν μια ψηφιακή κοινωνία. Λόγω του γρήγορα αναπτυσσόμενου κόσμου μας, το μάρκετινγκ αποτελεί κύρια πηγή της σύγχρονης προώθησης αγοραπωλησιών τόσο προϊόντων όσο κι υπηρεσιών. Όσον αφορά την τεχνητή νοημοσύνη στα παρακάτω κεφάλαια θα εξετασθεί η ιστορική εξέλιξη, ο τρόπος λειτουργίας της, οφέλη και προκλήσεις που επέφερε. Επιπλέον θα εξεταστούν πολυάριθμες εφαρμογές της σε τομείς που εμπλέκονται άμεσα στην καθημερινότητα μας, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αναδιαμορφώθηκαν εις ανάπτυξη της ανθρωπότητας. Η χρήση της στις επιχειρήσεις σήμερα, το νεόφερτο επάγγελμα του μηχανικού τεχνητής νοημοσύνης και η συμβολή του. Στην συνέχει θα γίνει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη δημιούργησε ανθρώπινες μιμούμενες μηχανές, προς όφελος της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Τον τρόπο με τον οποίον προσπάθησε να επεξηγήσει την φύση και τον ίδιο τον άνθρωπο. Θα γνωρίσουμε έναν νέο κόσμο, εκείνο που η τεχνητή νοημοσύνη έπλασε, ξεπέρασε κάθε είδους φαντασία, άλλαξε τα έως σήμερα δεδομένα που γνωρίζαμε, υπερέβη κάθε διανοούμενο άνθρωπο. Τα παλαιά δεδομένα των επιχειρήσεων στην προσέγγιση πελατών έχουν πλέον αλλάξει. Μαζί με το διαδίκτυο δεν αργήσαν να αναπτυχθούν οι πρώτες πλατφόρμες. Οι πρώτοι ψηφιακοί επηρεαστές εμφανίστηκαν. Πλέον ο κόσμος της διαφήμισης μέσω επηρεαστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολύ μεγαλύτερα ποσοστά απήχησης, περισσότερα από κάθε άλλη στρατηγική μάρκετινγκ.Τεκμήριο Το ανθρώπινο δυναμικό στις ξενοδοχειακές μονάδες, η συνεχής εκπαίδευση του και ο ψηφιακός μετασχηματισμός: Η περίπτωση του δήμου Αγίου Νικολάου στο νομό Λασιθίου.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-09-04) Φαζού, Άννα; Fazou, Anna; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον κρίσιμο ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές μονάδες, εστιάζοντας στη σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης και του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η τουριστική βιομηχανία, ένας από τους πιο σημαντικούς και δυναμικά αναπτυσσόμενους τομείς της οικονομίας, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Κατά συνέπεια, η κατάλληλη εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων αποτελεί κεντρικό παράγοντα για την επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Στόχος της εργασίας αυτής, είναι η διερεύνηση της επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές μονάδες του Δήμου Αγίου Νικολάου, του Νομού Λασιθίου, καθώς και η χρήση μεθόδων ψηφιακού μετασχηματισμού. Για τους σκοπούς αυτούς, δημιουργήθηκε κατάλληλο ερωτηματολόγιο συμπλήρωσης, σε μορφή Google form. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι συμμετέχοντες κατά μέσο όσο θεωρούν πως τα κυριότερα πλεονεκτήματα της εκπαίδευσης του προσωπικού των ξενοδοχειακών μονάδων είναι: «η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αυτοανάπτυξης του προσωπικού και η πολύπλευρη (προσωπική και εργασιακή) εξέλιξη του εργασιακού προσωπικού», ενώ παράλληλα δήλωσαν πως εφαρμόζονται αρκετά μέθοδοι «εκπαίδευσης σε καθορισμένες εργασιακές πρακτικές, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, συνεργασίας του ξενοδοχείου με εκπαιδευτικούς οργανισμούς και θεσμούς και εναλλαγής εργασιακών θέσεων». Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε πως εφαρμόζονται σε μεγάλο βαθμό εκπαίδευση σε «ξένες γλώσσες, μάρκετινγκ-πωλήσεων, πληροφορικής, οργάνωσης και διοίκησης, διοίκησης ομάδων και δυναμικής ομάδων», καθώς και μια έντονη συμφωνία των συμμετέχοντες με τη σημαντικότητα βελτίωσης των τρόπων εκπαίδευσης των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο. Παράλληλα, διαφαίνεται πως χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό φορητές συσκευές (tablet, smartphone κτλ.) για επαγγελματική χρήση, πως είναι γενικά σε μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από τις ψηφιακές υπηρεσίες που τους παρέχονται στο ξενοδοχείο που εργάζονται και πως το ξενοδοχείο για το οποίο εργάζονται χρησιμοποιεί κάποια ειδική εφαρμογή (Application) για τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών κατά την διάρκεια της διαμονής τους. Τέλος, διαπιστώθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφοροποιήσεις των δηλώσεων των συμμετεχόντων ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο, των ετών προϋπηρεσίας, το εάν έχουν ή όχι υψηλόβαθμη ή διοικητική θέση και με τους συμμετέχοντες που τους παρέχονται προγράμματα εκπαίδευσης/ επιμόρφωσης.