Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογή
Περιηγούμαι
Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Θέμα "accommodation selection"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην επιλογή τουριστικού καταλύματος.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-05-02) Γιαννόπουλος, Χρήστος; Giannopoulos, Christos; Παπαδάκης, Γιώργος; Papadakis, Giorgos; Μαρκάκη, Σμαράγδα; Markaki, SmaragdaΜια τουριστική επιχείρηση, όπως είναι μια μονάδα φιλοξενίας, θα πρέπει να κατανοεί τις πραγματικές απόψεις και απαιτήσεις των πελατών και να δημιουργεί μια ισχυρή εικόνα για την επωνυμία της που θα την διαφοροποιεί από άλλες ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Ένας επισκέπτης δεν αγοράζει απλά έναν τουριστικό προϊόν με τις λειτουργικές απαιτήσεις που θα ήθελε, αλλά χρειάζεται να έχει το προϊόν ή η επωνυμία μια διακριτή εικόνα ικανή να του δημιουργήσει μια πρόθεση αγοράς. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει κάθε τουριστικό προϊόν να ελέγχεται σχολαστικά για την ποιότητα του. Μόλις επιβεβαιωθεί η ποιότητα του προϊόντος, το Word-of Mouth της μάρκας θα καθιερωθεί και η τουριστική επιχείρηση θα λάβει υψηλή φήμη και υψηλή αξιολόγηση. Αυτό συνεπάγεται ότι τα σχετικά έξοδα διαφήμισης και μάρκετινγκ θα μειωθούν κατά την προώθηση νέων τουριστικών προϊόντων ή την διατήρηση αυτών που ήδη υπάρχουν για μια ακόμη περίοδο. Εκτός όμως από την πραγματική ποιότητα όσων παρέχονται, μια τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να δίνει προσοχή και στην αντιληπτή αξία των υπηρεσιών, να επικεντρώνεται δηλαδή σε λογικές τιμές και να επιδιώκει την συμφωνία του πελάτη για τις υπηρεσίες του προϊόντος. Χρειάζεται επομένως, οι απαιτήσεις των καταναλωτών για τουριστικά προϊόντα να γίνονται κατανοητές με σαφήνεια και τα τουριστικά προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες τους, να αξιολογούνται θετικά από διαφορετικές ομάδες πελατών.